De la client in agentie, la CS si apoi la Creatie, pentru ca i-au fost remarcate de colegii creativi "aptitudinile de povestitor, clarvazator si botezator". Asa arata traiectoria lui Codin Caradimu in comunicare. Dupa care au urmat niste rezultate, s-a adunat niste experienta, iar timpul si-a spus cuvantul; la un moment dat, generalul creativ de la Cap a zis ca i-a ajuns sa fie la conducerea batalioanelor de creativi. Obosise. Moment in care s-au ridicat la chemare doi coloneli - Codin si Raluca Feher. Si asa ca ierarhia Cap a trecut in ciclul de manageriat creativ in care se afla si astazi.
[Creativul manager] Codin Caradimu: Sunt CD pentru ca e nevoie de mine in postura asta, nu pentru ca imi plac pozitiile de forta sau pentru ca as avea vocatie de lider
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: