Hai, mai, aia e ca n-ai zambit, mare chestie, nu suntem o familie din aia din reclame!
Nu pleca pana nu vine si George, il convingem noi cumva sa stea la poza.
Mai bine hai sa mai facem o poza, sa avem amandoi.
Cam asta am auzit in primele trei zile de ADfel, atunci cand treceam pe langa zonele Orange din eveniment. La Family Portrait au venit multi sa-si faca poza si toti au plecat cu zambetul pe buze. Nu-i o poza obisnuita, caci o puteti face doar daca va tineti toti de mana. Uite ce poze faine poti sa-ti faci daca vii pana duminica la ADfel 2015:
Credit: Ionut Caprarescu de la Uncle Jeb Studio
Credit: Ionut Caprarescu de la Uncle Jeb Studio
Ti-am zis ca ar trebui sa te mai linistesti, uite, pana si STRES'o'METRU-ul ti-o spune;
Ce-mi spune, mami, ca sunt zen? Ce-i ala zen?
Fix asta stiu si eu despre mine, ca-s calma! Sunt curioasa ce rezultat as fi avut daca ma testam inainte de pitch
Noi banuim ca majoritatea oamenilor care si-au masurat nivelul de stres prin STRES'o'METRU inca nu se detasasera de birou, sefi, to-do-uri, caci altfel nu se explica de ce zen-ul a fost atins mai mult noaptea decat seara. Noroc cu Orange, care a venit cu sfaturi valoroase pentru linistirea temperamentelor un pic mai colerice sau cu laudarea celor care si-au gasit de mult calmul interior.
Si, dupa ce treceai de proba de foc, puteai sa le spui prietenilor de ea din zona Orange Wi-Fi, care face fata cu brio celor cam 3.000 de oameni care au venit deja la Fabrica, pentru cea de-a zecea editie ADfel. Unde mai pui ca puteai castiga si goodies, printr-un simplu joc de memorie: hai sa vedem, ai stiut carei forme ii corespunde fiecare beneficiu Orange?
Te asteptam pana duminica sa te bucuri de activarile Orange si sa adaugi cel putin o poza la albumul familiei Orange + ADfel.
Despre ADfel
De zece ani, copilul neconventional al IQads intretine setea de publicitate altfel a publicului bucurestean. Singurul eveniment de branded entertainment din Romania, ADfel creeaza un playground in care brandurile si agentiile creative interactioneaza cu publicul. In cele 9 editii de pana acum, peste 100 de branduri si organizatii au venit cu peste 400 de idei implementate pentru mai mult de 7.000 de participanti pe an.
Credit: Uncle Jeb Studio
Posted by IQads on Wednesday, September 23, 2015