[Creativul manager] Eugen Suman: E jobul tau sa ajuti oamenii sa ajunga la idei foarte tari si apoi, mega-ultra-super-important, sa faci ca ideile alea sa fie produse

[Creativul manager] Eugen Suman: E jobul tau sa ajuti oamenii sa ajunga la idei foarte tari si apoi, mega-ultra-super-important, sa faci ca ideile alea sa fie produse

Stiti cum e cand ai idei geniale sau pe la intensitatea aia? Si iti place maxim ce faci acolo in creatie? Tu cu tine si/sau cu colegii tai, rumegand, gandind, ambaland, facand cadou ideea mai departe la feedback? Si sa zicem ca te ia feedback-ul bun prin ambuscade succesive din toate partile. Nu o data, ci constant. Sa ne imaginam o clipa nivelul ala de competenta si siguranta confortabila care il insoteste. Bun. Si dup-aia, stiti cum e cand ti se propune sa avansezi? Doar ca n-o sa mai faci la job mai nimic din ce te-a adus aici.

Da, orice director de creatie a fost, candva, aruncat intr-o schema de management de care nu prea se lovise anterior. Sau poate s-o mai fi ciocnit de ea. Asta am vrem sa aflam, cum ajunge un creativ director peste altii si cum arata cele doua seturi de skill-uri inmagazinate intr-un singur om.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related