Pleon Germania a obtinut aurul pentru "Cea mai buna campanie de PR a anului"

La editia din acest an a SABRE Awards, desfasurata la sfarsitul lunii mai la Berlin, Pleon Germania a obtinut aurul pentru "Cea mai buna campanie de PR a anului in Germania, Austria si Elvetia". Campania premiata la SABRE Awards pentru viziunea integrala, inovativa si rezultatele efective pe care le-a avut a fost realizata pentru compania T-Online, unul dintre cei mai mari furnizori mondiali de telecomunicatii, cu ocazia lansarii Musicload. Musicload a devenit liderul pietei serviciilor de descarcare legala de pe Internet.

Dincolo de aceasta distinctie importanta, reteaua Pleon a obtinut si diverse nominalizari in alte noua categorii pentru campanii realizate in tari cum sunt Franta, Germania, Olanda si Italia. Pleon Germania a mai obtinut in cadrul SABRE Awards si titlul de "Agentia anului in Germania," acelasi titlu fiind decernat, tot in luna mai, si de catre PR Report.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related