Foodwise Marketing a implementat campania de vara Ciucas

Foodwise Marketing a implementat campania de vara Ciucas

Foodwise Marketing a coordonat si implementat campania promotionala estivala pentru marca Ciucas, berea numarul unu in categoria economy. “Fii serif la relaxare si pleci pe premiu calare” s-a auzit vara aceasta in zece judete din tara, pe parcursul a patru luni de zile. Campania a debutat pe 15 aprilie si s-a incheiat pe 31 august.

Campania Ciucas, pentru cel de-al treilea an consecutiv, a facut inconjurul tarii si a avut ca premii 4000 de biciclete, pregatite pentru fanii berii. In perioada 15 aprilie-15 iunie, participantii la concurs au cumparat doua beri Ciucas, au razuit talonul primit prin care puteau castiga chiar o bere pe loc.

Apoi, au completat cuponul, l-au depus in urna special amenajata in locatiile participante la concurs pentru a intra in cursa pentru o bicicleta de serif. Intre 16 iunie si 31 august, norocosii au fost extrasi.

"Si in acest an am fost aproape de fanii Ciucas cu aceasta campanie prin care i-am incurajat sa faca miscare si apoi sa se relaxeze, iar pentru aceasta am oferit ca premii cele 4000 de biciclete. Impreuna cu echipa agentiei am incheiat cu brio o campanie deloc usoara, care a necesitat o mobilizare mare de forte", declara Irina Tcaciuc (Off Premise Channel Manager).

Campania s-a incheiat cu succes, dovada fiind procentul vanzarilor care a inregistrat o crestere de 15% pe perioada campaniei fata de anul precedent.

Intreaga desfasurare de forte din cele 4000 de locatii a fost coordonata de echipa Foodwise Marketing, care a pregatit materialele de comunicare si a implementat campania.

"Fii serif la relaxare si pleci pe premiu calare” a fost o campanie la care am muncit cu drag alaturi de colegii mei si ne-am bucurat de un sprijin extraordinar din partea echipei de vanzari Ursus Breweries. Ne-a placut foarte mult aceasta campanie pentru ca am interactionat direct cu multi consumatori, am avut oportunitatea de a culege informatii valoroase de pe teren si, mai mult decat atat, am vazut cu ochii nostri consumatorii care traiesc love mark-ul Ciucas", spune Cristina Ionescu (Account Manager).

Varu’ Sandel, care a fost si in acest an amfitrionul campaniei, ne-a insotit in peste 100 de locatii si a extras din urna castigatorii:

“Am fost coplesit de bucuria cu care am fost primit de catre fanii Ciucas. Am facut o adevarata echipa cu oamenii cu care am lucrat si ma bucur ca si anul acesta toata campania s-a terminat cu multe amintiri frumoase”, conchide Varu’ Sandel.

Echipa Foodwise Marketing care a lucrat la acest proiect este formata din: Cristina Ionescu (Account Manager), Ioana Netu (Senior Account Executive), Alexandru Mihailescu (Graphic Designer), George Paun (BTL Manager), Alina Samoila (Project Coordinator).
Din partea Ciucas au lucrat la dezvoltarea campaniei: Emma Coman (Brand Manager), Irina Tcaciuc (Off Premise Channel Manager), Georgian Ciotirca (Junior On Premise Channel Manager).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


FINEWISE

FINEWISE este divizia de expertiza in F&B, ospitalitate, sanatate si wellbeing a grupului de comunicare HELLO. Avand la baza viziunea ca o viata buna este o viata constienta, sanatoasa si bogata, ce incepe cu... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related