Inca de la inceputul secolului 21 firmele au inceput sa foloseasca spatiul online pentru a cauta parteneri, care sa inlocuiasca lipsa de resurse in-house, pentru a avea acces mai usor la procesul de inovare, pentru a controla mai usor costurile de productie si in final pentru a livra si dezvolta proiecte intr-un mod cat mai profesionist.
Imbucurator este faptul ca acest tip de colaborare este din ce in ce mai prezent si intre companiile din domeniul de marketing si comunicare si firmele specializate in servicii online.
Land of Web este o agentie web dinamica destul de tanara, care a luat nastere in urma cererilor de servicii web din partea agentiilor de media, si care are la baza o echipa pasionata si talentata, formata din profesionisti preocupati de tot ce inseamna solutii online. Acestia isi doresc realizarea unui viitor mai bun prin intermediul tehnologiei si educatiei. Firma face parte din cadrul unui hub de IT si business, format din trei firme (FortyFour, Land of Web si Tevelop) specializate fiecare in domeniul online.
Membrii echipei Land of Web au reusit impreuna cu partenerii lor sa realizeze cu succes sinergia dintre afacere si internet, dupa o experienta in domeniile web si afaceri, de peste sapte ani.
Un exemplu de succes este parteneriatul lor cu agentia digitala Advanced Ideas.
“Asocierea cu Advanced Ideas amplifica impactul pe care il avem pe piata locala si ne ajuta sa diversificam portofoliul de clienti. Este o situatie in care ambele agentii beneficiaza de experienta partenerului si de oportunitatea de a dezvolta business-ul pe plan local, dar si national”,
Iustin Vadana, managing partner Land of Web.„Firmele au invatat din experienta, ca accentul trebuie pus pe abilitatile lor principale, iar in cazul cunostintelor care le lipsesc, sa caute parteneriate cu firmele specializare in domeniul respectiv, pentru a putea livra servicii de top clientilor lor”, sustine Teodor Loghin, managing partner Land of Web.
Echipa Land of Web a realizat pana in prezent aplicatii si website-uri care s-au dovedit sustenabile pentru clienti, pe cele mai performante tipurile de platforme online. De la proiecte mari realizare pe diferite framework-uri (Symfony, CodeIgniter, Laravel, Zend, Angular), platforme de eCommerce (Magento, OpenCart, PrestaShop) si pana la proiecte mai mici, website-uri de prezentare (Drupal, WordPress, Joomla), aplicatii de Facebook (HTML, PHP, JS).
Au acumulat o experienta construita in timp, care include abilitati tehnice si cunostinte, dobandite prin expunerea la o varietate de clienti din diferite domenii de activitate, ceea ce le ofera posibilitatea sa aiba o viziune clara asupra etapelor de dezvoltare si de implementare a unui proiect digital.
Sunt la curent si folosesc cele mai noi tehnologii in materie de design Web, programare, SEO, securitate si suport tehnic, iar pentru fiecare proiect sunt alese cele mai potrivite solutii pentru a asigura calitatea rezultatelor. Pun un accent deosebit pe doua aspecte foarte importante pentru un proiect digital: experienta utilizatorului (UX) si interfata utilizatorului (UI).
In Romania, peste 92% din site-uri au deficiente grave la aceste capitole, fiind greu de utilizat, nu sunt intuitive, duc la o experienta incompleta si uneori frustranta.
Stefanel Carlescu, managing partner Land of Web.
Piata careia i se adreseaza Land of Web este segmentul partenerilor premium, care isi doresc de la o agentie web mai mult decat dezvoltarea unui proiect online, ci sa ofere clientilor lor si un know-how despre cum pot implementa proiectul in afacerea lor. Din acest motiv, Land of Web urmareste sa realizeze cu fiecare proiect o legatura de colaborare cat mai stransa cu fiecare partener, bazata pe performanta si profesionalism.
Principala diferenta dintre ei si restul jucatorilor de pe piata consta in faptul ca, daca principalii concurenti se limiteaza la a executa conform unor specificatii, folosind procese rigide, care s-au dovedit cel putin in ultima vreme neeficiente, dar Land of Web urmareste inainte de toate sa inteleaga clientul si modul in care aplicatia pe care o executa influenteaza reputatia si in final business-ul sau.
Echipa Land of Web a fost implicata in proiecte din intreaga lume. Colaboreaza in Romania si in Elvetia cu agentii digitale, institutii, organizatii si companii, cum ar fi Advanced Ideas, School of Management Fribourg - Elvetia, Regiconia International, Clusterul Bio Danubius, Clusterul Tracia Land etc.