"Back to school" pentru parinti – o activare in social media a UniCredit Bank

"Back to school" pentru parinti – o activare in social media a UniCredit Bank

Abordarea UniCredit Bank, atat in cadrul retelelor sociale, cat si in work-ul de zi cu zi are la baza clientul si viata lui in toate aspectele ei: evenimente importante, clipe fericite, momente cheie in viata sa, dar si lucrurile marunte sau micile nefericiri, provocari, nereusite. 

Ne dorim sa fim un partener dedicat pentru clientii nostri, care isi doreste sa celebreze cat mai multe reusite alaturi de ei, dar care este si constient ca uneori sprijinul si intelegerea merg dincolo de momentele fericite.

In activarea de social media pentru perioada "back to school", am plecat de la premisa ca, in timp ce toata lumea se concentreaza pe cei mici si pe bucuria unui nou inceput, noi vorbim cu parintii.

Ei sunt cei care isi pun pe hold planurile, care alearga energici intre casa, scoala, birou, supermarket, etc, sunt cei care se trezesc primii si merg la culcare ultimii, in timp ce incearca sa fie numarul 1 in tot ceea ce fac.

Modalitatea noastra de a empatiza cu parintii a rezultat intr-o serie de vizualuri in care ne-am dorit ca, impreuna cu ei, sa facem haz de necaz si sa incepem noul an scolar cu un zambet.


Si, pentru ca feedback-ul a fost pozitiv, atat in randul colegilor si prietenilor nostri parinti, am mers mai departe si am abordat o serie de bloggeri parinti prin cadrul unor vizualuri dedicate.

Rezultatul: un reach de aproximativ 300.000 de oameni, feedback-uri pozitive si multe zambete.

Echipa participanta la proiect:

- din partea UniCredit Bank: Andrada Creata (Online Communication Officer);  Alexandru Aron (Creative Consultant); Ruxandra Predescu (Social Media Consultant);
- din partea Republika Interactive: Madalina Stefan (Account Executive).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related