Cele doua clipuri romanesti din topul celor mai populare ad-uri pe YouTube vizionate de catre userii romani in luna august apartin Coca-Cola si Lenovo Romania. Primul prezinta activarea Coca-Cola #ShareAKiss din cadrul Untold Festival 2015 si a acumulat pana la acest moment peste 153.000 de vizualizari; al doilea este un clip umoristic de how-to ce il are ca protagonist Mikey Hash; pana acum, acesta a strans peste 140.000 de vizualizari.
YouTube Ads Leaderboard este o lista a celor mai populare reclame video care ruleaza pe YouTube.
Clasamentul este generat pe baza vizualizarilor realizate de utilizatorii de YouTube din Romania in luna precedenta, urmarind mai multi indicatori relevanti, precum numarul vizualizarilor din Romania, rata de vizualizare (timpul mediu vizualizat dintr-o reclama) si raportul dintre vizualizarile organice si cele platite.
YouTube Romania Ads Leaderboard este un top lunar, publicat de IQads.
1. Coca-Cola - "#ShareAKiss: Coca-Cola Kissing Bottles la festivalul Untold 2015"
2. Lenovo Romania - "Cum ii convingi pe ai tai sa-ti cumpere un YOGA de la Lenovo? | Mikey & DDH"
3. Samsung Mobile - "Samsung Galaxy S6 edge+: Official Inboxing/Unboxing"
4. DC Shoes - "DC SHOES: ROBBIE MADDISON'S PIPE DREAM"
5. Ronaldo - ROC Live Life Loud - "CRISTIANO RONALDO IN DISGUISE - ROC"
In topul pe luna august si-au facut aparitia cateva spoturi cu adevarat remarcabile. Coca Cola ocupa locul 1 cu sticlele magnetice de la Untold Festival, declinarea "Share a Kiss" fiind "share-uita" intens si pe retelele sociale.
Topul este completat de alte trei colaborari originale, care au surprins placut utilizatorii de YouTube din Romania: Mikey Hash si Lenovo in "Cum ii convingi pe ai tai sa-ti cumpere un YOGA", Robbie Maddison's Pipe Dream impreuna cu DC Shoes si Cristiano Ronaldo deghizat pentru ROC Live Life Loud, spune Florin Pravai (YouTube Romania Lead).