Deadline-ul final pentru inscrierile in cea de-a 22-a editie a Festivalului Golden Drum, una dintre cele mai mari competitii internationale dedicate creativitatii in publicitate, este 12 septembrie 2015.
Golden Drum invita toate agentiile din cele 37 de tari ale "Noii Europe" (Europa Centrala, de Est si de Sud si o parte din Orientul Mijlociu*) sa isi inscrie proiectele in cele 99 de categorii ale competitiei.
Cele doua jurii din acest an sunt conduse, de catre Chavo D'Emilio, Director de Creatie McCann Worldgroup, America Latina si Caraibe, Presedinte si Chief Creative Officer McCann Buenos Aires, Argentina, Presedinte al juriului Single Channel, respectiv de catre Geoffrey Hantson, Chief Creative Officer si co-fondator Happiness, Belgia, Presedinte al juriului Multi Channel.
Cei 22 de jurati ai editiei Golden Drum de anul acesta au o experienta extinsa in industria creativa, fiind membri ai mai multor jurii internationale si castigand de-a lungul carierei lor un total de peste 120 de Cannes Lions, peste 80 de premii Eurobest si numeroase premii la LIA, ADC*E, FIAP, Clio Awards, Effie Awards, Festivaluri din New York, premii Golden Drum si altele.
Chavo D'Emilio (Presedintele juriului Single Channel 2015) care va participa pentru prima data la Festivalul Golden Drum, asteapta cu nerabdare sa jurizeze proiectele inscrise in acest an:
"Este o onoare si o placere sa impartasesc cu voi experienta acestui festival. Sunt originar din America de Sud si chiar imi doresc sa ma bucur si sa invat din experienta de a fi parte dintr-o cultura diferita. Cred ca aceasta regiune face lucruri uimitoare si, in calitate de presedinte al juriului, voi incerca sa imbin experienta si viziunea mea cu procesul de lucru cu branduri la nivel global.
Cred cu tarie in puterea pe care publicitatea o are in cultura pop si, din acest motiv, incerc intotdeauna sa respect si sa transmit mai departe idei despre importanta si relevanta muncii noastre. Am de gand sa lucrez cot la cot cu ceilalti membri ai juriului, intr-o maniera de lucru pe orizontala, cu discutii deschise care sa valorifice creativitatea din ziua de azi.
Avem un rol important in a defini ceea ce urmeaza ca forma a creativitatii de cea mai buna calitate. Cred ca onestitatea este cel mai bun termen care poate defini festivalul. Onestitatea de a descoperi cele mai bune lucrari, onestitatea de a inscrie cele mai bune lucrari din regiune si onestitatea de a incerca sa imbunatatim calitatea lucrarilor. Din aceasta perspectiva, cred ca vom avea parte de un festival veritabil care sa celebreze munca noastra de zi cu zi."
Geoffrey Hantson (Presedintele juriului Multi Channel 2015) va analiza campanii si proiecte multi channel inscrise la Festivalul Golden Drum si si-a facut, de asemenea, un plan cu privire la cum sa abordeze procesul de jurizare din acest an:
„Sunt foarte onorat si flatat ca am fost ales anul acesta Presedintele Juriului Multi Channel al Festivalului Golden Drum. Sunt foarte curios sa descopar proiectele inscrise si astept cu foarte multa nerabdare discutiile constructive cu colegii mei din juriu. Abordarea mea va fi destul de simpla:. hai sa spunem ca e prost ceva ce e prost. Hai sa apreciem ca bun ceea ce e bun. Si hai sa consideram ceea ce e comun ca fiind prost. Aceasta va fi o prima selectie clara. Apoi cred ca ar trebui sa fim intotdeauna axati pe partea pozitiva a lucrurilor, sa ne concentram energia proprie in discutii despre cat de buna este o idee si de ce merita premiul."
Golden Drum invita cele mai bune agentii de creatie, publicitate, digital, PR si media, cei mai buni publicitari, companii media si de productie din 37 de tari din Noua Europa sa-si inscrie proiectele creative inainte de deadline-ul final – 12 septembrie 2015, si sa intre in competitia pentru prestigioasele premii Golden Drum.
Membrii Juriului Single Channel 2015 sunt:
- Chavo D’Emilio, Creative Director, McCann Worldgroup America Latina si Caraibe, Presedinte si Chief Creative Officer, McCann Buenos Aires, Presedinte al Juriului Single Channel
- Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, Leo Burnett Group Romania
- Svetlana Ćopić, Creative Director, Scholz & Friends Belgrade, Serbia
- Oliver Drost, Chief Creative Officer, Deepblue networks AG Hamburg; Germania
- Alexey Fadeyev, Co-founder & Creative Director, Depot WPF, Rusia
- Karolina Galacz, Deputy Creative Director, Y&R Budapesta, Ungaria
- Michał Imbierowicz, Executive Creative Director, Havas Worldwide Varsovia, Polonia
- Volkan Karakasoglu, Creative Director, TBWA\Istanbul, Turcia
- Žare Kerin, Creative Director, Futura DDB, Slovenia
- Pavel Klubnikin, President Art Directors Club Ukraine, Founder si Creative Director, Banda Agency, Ucraina
- Siniša Waldinger, Creative Director, Bruketa&Žinić OM, Croatia.
Membrii Juriului Multi Channel Jury 2015 sunt:
- Geoffrey Hantson, Chief Creative Officer si Co-founder, Happiness, Belgia, Presedintele Juriului Multi Channel
- Simon Bleil, Creative Director/Co-Founder, GREAT, Austria
- Pia Grahn, CEO Nordics, Grayling, Suedia • Radouane Hadj Moussa, Creative Director, DDB Praga, Cehia
- Marsel Levi, Creative Director, Noble Graphics, Bulgaria
- Bogdan Nitu, Managing Partner si Head of Strategy, Webstyler, Romania
- Can Pehlivanli, Creative Director, Y&R Istanbul, Turcia
- Jason Romeyko, Global Chief Creative Officer, GSK & Deutsche Telekom, Saatchi & Saatchi S.A., Elvetia
- Toni Tomašek, Creative Director, Publicis Groupe Slovenia, Slovenia
- Andrew Ushakov, Executive Creative Director, Leo Burnett Moscova, Rusia
- Ricardo Wolff, Creative Director, DDB Berlin, Germania.
Festivalul International de Publicitate Golden Drum, unul dintre cele mai mari festivaluri de publicitate din Europa, este un eveniment organizat de Slovenian Advertising Chamber, forul de publicitate din Slovenia, care ofera experiente de invatare deosebite si inspiratie profesionala pentru toti cei care lucreaza in industria de creatie publicitara, asigurand acces la experti de top din industrie, oportunitati unice de colaborare si un mix cultural care formeaza cel mai bun cadru pentru networking. Tema din acest an a celei de-a 22-a editii a Festivalului International de Publicitate Golden Drum, desfasurat in perioada 13-16 octombrie 2015 in Portorož, Slovenia, va fi "Transformare, eliberare si cultura creativa".
Festivalul, care reuneste in fiecare an peste 800 de experti din domeniile marketing, si publicitate, creativi, designeri, tinere talente si studenti, va avea un program de calitate pe parcursul celor patru zile, va aduce pe scena numerosi speakeri importanti si va oferi o privire de ansamblu asupra publicitatii din cele 37 de tari din Noua Europa. Organizatorii promit participantilor din acest an un program plin cu invitati recunoscuti la nivel global.
Golden Drum se adreseaza tuturor agentiilor, publicitarilor, clientilor, studiurilor de design sau de productie, companiilor media sau de radiodifuziune si altor persoane implicate in crearea sau producerea de continut de comunicare de marketing, prezente in Albania, Armenia, Austria, Azerbaidjan, Belarus, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Cipru, Estonia, Finlanda, Georgia, Grecia, Ungaria, Israel, Kazahstan, Kosovo, Kargazstan, Letonia, Liban, Lituania, Macedonia, Malta, Moldova , Muntenegru, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Tadjikistan, Turcia, Turkmenistan, Ucraina si Uzbekistan.