Lucrarile pot fi inscrise in competitia Internetics in perioada 09 septembrie - 21 octombrie, online, prin completarea formularului disponibil pe www.internetics.ro. Jurizarea proiectelor inscrise se va face in luna octombrie, iar gala de premiere va avea loc in luna noiembrie, in Bucuresti.
Presedintele juriului de anul acesta este Tony Hogqvist, fondatorul agentiei Perfect Fools din Suedia. A lansat agentia in 2002, iar in pozitia de Creative Director a semnat campanii pentru Adidas, Converse, KFC sau Swarovski. A castigat importante premii la festivaluri internationale, printre care Cannes Lions (inclusiv Cannes Grand Prix), D&AD, Eurobest si One Show, urcand astfel agentia Perfect Fools ȋn topul celor mai bune agentii de digital din lume. Thefwa.com (Favourite Website Awards) i-a acordat de curand lui Hogqvist distinctia de pionier digital.
Agentia cu cele mai multe puncte obtinute in competitie va castiga titlul de Agentia Anului, iar organizatorii si juriul vor acorda si cateva premii speciale, astfel: Best Use of Technology, Most Creative Client of the Year si Best Newcomer. Agentia anului 2014 a fost Digital Star.
Competitia este deschisa agentiilor si diviziilor de online, dar si companiilor care dezvolta proiecte in zona digitala ori sunt beneficiari ai lucrarilor.
Festivalul este sustinut de Grolsch, Absolut si United Media.
Fondat si organizat de catre The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing si advertising online, care fixeaza standardele in comunicarea online din Romania prin premierea celor mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri si tool-uri de promovare online si incurajarea creativitatii si a strategiei. Internetics a aparut in 2001, inca de la inceputul conturarii industriei de online din Romania, contribuind pe parcursul acestor ani la cresterea si dezvoltarea acesteia.