“Lasa-te purtat de distractie!” a fost sloganul acestei veri pentru turistii care si-au petrecut timpul liber pe plaja estiValului Digi din Mamaia, lansat de compania RCS & RDS in parteneriat cu producatorul de smartphone-uri Huawei.
Timp de 2 luni, estiValul Digi le-a oferit vizitatorilor sai un loc special de distractie pentru intreaga familie si o atmosfera relaxanta de vacanta, cu activitati si evenimente dedicate si, nu in ultimul rand, 18 000 de premii.
Conceptul acestui proiect a fost dezvoltat de catre agentia HIPPOS, care a venit cu o solutie creativa si un design dinamic pentru a integra brandurile Digi, telecom si media, sub umbrela estiValului.
"Pentru HIPPOS, proiectul a reprezentat genul de provocare pe care ne place s-o rezolvam integral. Intai a fost partea de conceptualizare: cum reunim eficient sub aceeasi umbrela branduri diverse intr-o actiune coeziva si unitara? Cum generam afinitate pe targeturi diverse: familii cu copii venite in vacanta, tineri veniti doar in weekend, pentru petreceri? Solutia a aparut firesc: focus pe diversitate. Acest lucru a devenit o provocare la nivel de implementare: am gestionat 2000 mp de plaja care gazduiau zilnic diferite activitati, fiecare atragatoare pentru un anumit tip de target, dar reunite de ”firul rosu” al tehnologiilor oferite de brandurile Digi. Numarul de vizitatori unici in 60 de zile ale estiValului Digi ne-au validat corectitudinea solutiei.", declara Monica Tanasoiu (Strategy & Innovation Director HIPPOS).
estiValul Digi le-a oferit celor prezenti o vacanta de neuitat prin activitatile zilnice din zonele dedicate distractiei: fotbal, volei si popice pe plaja, inot cu salteaua, karaoke sub dus, proiectii de filme si concerte in aer liber, jocuri pentru copii si curse de masinute.
"Digi a fost o gazda veritabila pe parcursul celor doua luni, iar vizitatorii au avut la dispozitie numeroase posibilitati de a-si petrece timpul liber. Pe plaja estiValului Digi am construit un loc unde tehnologia a fost la inaltime, iar distractia a atins de cele mai multe ori cote maxime. In acest fel am reusit, impreuna cu partenerii nostri, sa oferim potentialilor si actualilor clienti o vacanta de neuitat. Conceptul creativ dezvoltat de agentia HIPPOS a adus plus valoare brandului Digi, dovada fiind rezultatele bune obtinute pana in acest moment." Florin Nemes (Marketing & PR Coordinator, RCS & RDS).
Pasionatii de tehnologie au putut testa in sectorul dedicat „Test Technology”, serviciile Digi Mobil si Digi Net, aplicatiile Digi Oriunde si Digi Online, precum si smartphone-urile de ultima generatie Huawei P8 si P8lite.
Antrenorii profesionisti din echipa emisiunii „Gimnastica de dimineata” difuzata de Digi Sport i-au inviorat in fiecare dimineata pe cei dornici de miscare, iar Digi24 HD a avut un jurnal de vacanta special, cu informatii de interes pentru telespectatorii sai.
In zona proiectiilor de filme, cinefilii au putut viziona filme din selectia Festivalului International de Film Transilvania (TIFF), iar la scena Utv si ProFM au concertat cei mai in voga artisti in Romania: Loredana, Smiley si colegii lui de la HaHaHa Production, Andreea Banica, Alex Velea si Golden Boy Society, Mandinga.
Concertele au atras mii de fani dornici de distractie, care au petrecut la cote maxime in fiecare weekend pe plaja estiValului Digi.
Rezultatele:
estiValul Digi s-a lansat pe 10 iulie si a atras peste 30.000 de vizitatori unici care au participat zilnic la activitatile de pe plaja. Concertele de la scena Utv si ProFM au atras peste 5000 de participanti. Peste jumatate dintre vizitatori au castigat premii puse la dispozitie de catre Digi.