Arctic crede mult si fara dovezi

Sunt adeptul ideii ca oricarei companii aflate la inceput trebuie sa-i dai o sansa pentru a-si croi un drum, mai ales ca in lumea publicitatii nu e usor sa razbati printre multinationale. Din acest motiv, m-am abtinut sa comentez campania pentru Wembley semnata de Loco, chiar daca povestea de agent 007 era trasa in banda dupa ideea Dacia, insa mult mai confuza si fara claritatea unui fir epic.
Totusi, noua campanie « Arctic » nu se poate bucura de aceeasi clementa. Intai de toate, mi se pare foarte interesant cum un brand ca Arctic, cu traditie, bugete si potential, merge direct si fara pitch la o agentie precum Loco si comanda o campanie. Zic si eu, nu dau cu parul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related