[NESCAFE 3in1 Experiences: Juriul] Cateva ponturi de la Hypno

[NESCAFE 3in1 Experiences: Juriul] Cateva ponturi de la Hypno
Photo credit: Dragos Ometita

Ce stim despre Hypno? E regizor si e freelancer. Pe IQads am numarat vreo 80 de spoturi facute de el, dar sigur in lume zburatacesc mai multe. N-am luat in calcul proiectele necomerciale, zilele si noptile petrecute constructiv cu baietii de la Golan, OCS sau Subcarpatii, carora le-a regizat videoclipuri, sau diminetile petrecute prin jungla (ajungem si la partea aia).

Doua dintre lucrurile pe care nu le stiam despre Hypno, dar le-am aflat acum, sunt cum vede el experientele cu prietenii si cum le-ar evalua din postura de jurat al competitiei video desfasurate pe platforma The Creator - NESCAFE 3in1 Experiences. Nu va speriati, nu-i de rau, caci Hypno va si spune cu ce il puteti castiga de partea voastra in cele de mai jos:

Hypno si-a dat seama ca vrea sa se faca regizor cand...

era inconstient si credea ca totul o sa fie roz cu cateva accente de maro. Pe parcurs s-au mai schimbat proportiile cromatice, dar tot merita :)  

Experiente pe care nu le-ar fi trait daca nu era regizor

Multe care nu se pot spune intr-un interviu :) Dar cea mai interesanta implica o dimineata, undeva pe langa un sat din Mexic, cand mergeam prin jungla, urcand spre un loc de unde urma sa filmez un cadru. Era inca noapte si, cand a inceput sa rasara soarele, am vazut ca vulcanul Popocatepetl arunca cenusa. N-as fi ajuns, ca turist, niciodata, intr-un loc ca ala.  

Un sfat pe care ar fi vrut sa-l auda la inceputul carierei:

Sa invat sa ma hranesc din frustrari.

Prietenii vechi

De aproape 20 de ani sunt prieten cu Cornel Lazia. Am trecut prin prea multe impreuna ca sa pot puncta un moment mai important. 

Experiente spontane sau planuite la minut?

Imi place sa am surprize planuite :) Fac lucruri spontane, dar in limita programului, care este destul de bine stabilit. In grupul de prieteni cred ca sunt ala cu gura mare :)  

La ce te astepti de la lucrarile inscrise in competitie?

Sa fie scrise fara frica de pitch si sa spuna povesti cu final neasteptat.

La ce sa fie atenti participantii

Sa spuna o poveste interesanta, care sa fie si relevanta pentru brand.

Cu ce l-ati putea impresiona pe juratul Hypno

Surprize :)  

Un sfat pentru participantii la competitia NESCAFE 3in1 Experiences

Sa nu se gandeasca la competitie ca la un test pentru angajare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related