Pe 20 mai, pentru a doua oara la noi in tara, s-a desfasurat evenimentul de talie europeana intitulat "Noaptea Muzeelor". Leo Burnett este agentia care s-a ocupat, si in acest an, de campania pentru Muzeul National de Istorie Naturala "Grigore Antipa". Tema evenimentului din acest an a fost "Lumini in noapte" si s-a concentrat in jurul speciilor bioluminescente. Pastrand ideea Antipa ''Nu se uita usor", Leo Burnett a conceput o noua campanie promovata prin intermediul executiilor citylights, print, radio si internet, care a atras peste 4600 de vizitatori.
Ema Prisca, Senior Copywiter la Leo Burnett explica:" Expozitia nocturna de animale luminescente de la Antipa ne-a ingaduit sa ne jucam cu multa placere in jurul "luminii". Asa se face ca neoanele bus shelterelor, destinate sa anunte evenimentul, s-au descurcat de unele singure (pentru prima data in viata lor), aranjate fiind de spray-urile, markerele si entuziasmul lui Ghica si Mihai. Formele de specii luminescente aplicate direct pe neoane si vizibile in intuneric au asigurat comunicarea evenimentului pe partea de outdoor. Si pentru ca am vrut sa aducem si in radio "lumina", am reusit sa exploatam display-ul radioului de masina, pe care ascultatorul a vazut la un semnal precis cuvinte latinesti, adica nume de specii luminescente. Printul reinterpreteaza promisiunea Antipa "Nu se uita usor" in contextul temei expozitiei din acest an."