Caroli investeste in 2004 peste 2.000.000 USD in imaginea marcii

Marca de mezeluri Caroli a continuat investitiile sustinute in comunicare si in 2004. Dupa ce in 2003 Caroli lanseaza prima campanie de comunicare integrata, compania isi continua strategia de comunicare in 2004, estimand pana la sfarsitul anului o investitie de aproximativ 2 milioane USD.

"Investitia in comunicare din acest an este complexa - am lansat o noua campanie de imagine care a beneficiat de un spot TV, am dezvoltat un packaging nou pentru intreaga gama de mezeluri Caroli, programe nationale de BTL precum samplinguri si promotii. Toate acestea au beneficiat, in faza de proiectare, de studii de piata si cercetari prin care am analizat feedback-ul si dorintele consumatorului" declara Mugur Nicolae, Marketing Manager Caroli.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related