Internet & Mobile World 2015 (IMWorld 2015), care se va desfasura in Pavilionul Central al Romexpo, in perioada 7-8 octombrie, aduce pe cele patru scene cu tematici diferite – 'Main Stage', 'Business Software Stage', 'Digital & E-commerce Stage' si 'Developers Stage', peste 80 dintre cele mai sonore nume din industrie, care vor sustine sesiuni despre cele mai recente tendinte in dezvoltarea business-ului digital.
"Lumea, asa cum o stim, se schimba rapid si radical, odata cu intrarea in epoca digitala. Transformarea are o amploare pe care putini au anticipat-o, dar pe care o putem folosi in favoarea noastra. Speakerii invitati anul acesta la IMWorld, nume recunoscute la nivel mondial pentru expertiza pe care o are fiecare in domeniul sau de activitate, vor vorbi despre strategii de crestere a unui business digital, felul in care digitalul transforma marketingul, despre Internet of Things, inteligenta artificiala si multe alte subiecte de impact. La IMWorld, incepem slefuirea viitorului digital impreuna", a declarat Alexandra Dabu (Project Managerul IMWorld 2015).
Pentru al patrulea an consecutiv, partenerul principal al evenimentului este Telekom Romania.
"Telekom este un brand care sustine inovatia, un ingredient esential intr-o lume guvernata de viteza, datorata, in mare parte, si industriei digitale. Portofoliul Telekom cuprinde solutii complete IT&C pentru companii, care ii ajuta pe clientii nostri sa faca fata celor mai provocatoare cerinte de business, ca si solutii de tip Smart City pentru sectorul public, contribuind la reducerea costurilor si la imbunatatirea serviciilor publice de care beneficiaza comunitatile locale.
Ne bucuram sa sustinem pentru al patrulea an consecutiv IMWorld, pentru ca ne dorim sa fim acolo unde se discuta viitorul tehnologic, construirea acestuia fiind un obiectiv principal si o preocupare constanta a companiei noastre.", a declarat Ovidiu Ghiman (Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania).
Astfel, participantii la IMWorld 2015 vor avea ocazia sa-l urmareasca, pe Main Stage, pe Andy Chen, omul din spatele Aspiro Group, companie achizitionata de rapperul american Jay Z pentru o suma record.
Totodata, pe Digital Marketing Stage, vor fi prezenti, printre altii, Lukas Maixner si Anthony Quigley, nume sonore in social marketing, care vor vorbi despre dezvoltarea pe social media si Mobile Marketing.
Andy Chen, fost CEO Aspiro Group
Investitor in start-up-uri atat din Europa, cat si din Statele Unite si business adviser pentru mai multe companii la inceput de drum, dar si din top Fortune 500, Andy este in prezent membru in consiliul consultativ al Forumului Economic Mondial. Chen a condus, pana in aprilie 2015, Aspiro Group, companie listata la bursa de la Stockholm, care se afla in spatele serviciilor de streaming de muzica TIDAL si WiMP si care a fost achizitionata in acest an de rapperul american Jay Z, in cadrul unei tranzactii in valoare de 56 milioane de dolari. Anterior, Andy a fost CEO la Preview Networks, VP la Viacom International si MTV Europe, precum si director de strategie la Aegis Media.
Chen si-a inceput cariera in San Francisco, la finele anilor '90, in plina expansiune a epocii „dotcom”. Este absolvent al Universitatii din California si detine un MBA in Global Management la Universitatea din Stockholm. O prezenta frecventa pe scenele conferintelor si summit-urilor internationale de digital media, Andy va vorbi la IMWorld 2015 despre strategiile de crestere a unui business digital.
Jeremy Abbett, Creative Evangelist la Google
Votat intre cei mai influenti 100 de tineri din industria digitala din Europa, Jeremy este, in prezent, Creative Evangelist la Google, pozitie din care colaboreaza cu agentiile de creatie si cu brandurile pe partea de creativitate, strategie vizuala si viziune. Inainte de Google, a fost director de design in cadrul start-up-ului Stuffle, cu care a castigat mai multe premii importante in industria digitala. In 2012, Apple a desemnat Stuffle ca fiind una dintre cele mai bune aplicatii pentru mobil. La IMWorld 2015, Jeremy va vorbi despre impactul digitalului asupra marketingului si despre transformarea digitala.
Lukas Maixner, co-fondator Socialbakers
Lukas Maixner, co-fondator Socialbakers, una dintre cele mai mari companii de social media marketing si solutii de analytics (cu peste 2.700 de clienti din 100 de tari, inclusiv jumatate din companiile din top Fortune 500), detine singura platforma de analytics care ofera industriei benchmarking la nivel local si o clasificare locala in social media. Prezent ca speaker la peste 30 de evenimente din industrie, atat in Europa, cat si in America, Australia si Asia, Lukas va vorbi la IMWorld 2015 despre PR si strategii pentru dezvoltarea pe social media.
Anthony Quigley, fondator si director al Digital Marketing Institute
Cu o experienta de peste 30 de ani in dezvoltarea, managementul si conducerea de afaceri de succes, Anthony este senior adviser pentru mai multe companii listate, dar si start-up-uri. Este, totodata, fondator si director al Digital Marketing Institute, organizatie educationala prezenta in peste 50 de tari, care ofera certificari in domeniul marketingului digital. De-a lungul anilor, a fondat sau a detinut functii de conducere in companii precum Code Institute, eWare, Xanthal, iQuate, Microsoft, Net Results si Web Kitchen. Experienta pe care o are in dezvoltarea afacerilor prin intermediul tehnologiilor digitale l-au transformat rapid intr-o prezenta constanta in presa sau la evenimentele de specialitate. La IMWorld 2015 va vorbi despre strategii de Mobile Marketing.
Paddy Moogan, co-founder Aira si unul dintre cei mai apreciati experti SEO din UK
Paddy lucreaza in online din 2004, cand a renuntat la facultatea de Drept. De atunci, a trecut prin doua agentii, inclusiv Distilled, unde a fost VP si de unde a plecat ca sa infiinteze Aira, agentie de marketing digital care ofera consultanta SEO, Content Maketing si campanii de PPC pentru clienti din Marea SUA, Europa si Australia. Autor al cartii „The Link Building Book”, Paddy a fost speaker la numeroase conferinte si seminarii din industrie, inclusiv MozCon, SMX Sydney, Marketing Festival si SAScon. La IMWorld 2015 va vorbi despre viitorul marketingului digital si inteligenta artificiala.
Accesul la IMWorld 2015 se face pe baza de inregistrare prealabila, iar biletele pot fi cumparate online.
IMWorld 2015 este un eveniment marca Universum Events, unul dintre principalii jucatori de pe piata de evenimente corporate din Romania.
Evenimentul este sustinut de Telekom in calitate de partener principal si Lenovo Romania, Microsoft Romania si MasterCard, in pozitia de parteneri de scena. Sponsorii evenimentului sunt Xerox, Fortinet, Mini CRM, Medialine, M247, Stefanini, Avangate, Transart, AllView, Free Wifi, Computer Sharing Bucuresti, Soft Galaxy si Acer. Internetul va fi oferit de Voxility iar partenerii digitali sunt Kubis Interactive si Quart Creative Agency.
PR Partner este Tagline. Evenimentul este realizat si cu sprijinul partenerilor media principali: Playtech, Gadgets Talk, Wall-Street, Radio ZU.
Parteneri media sunt:
Comunicatii Mobile, IT Trends, Economica.net, Romania-insider.com, Startup Cafe, Cariere Online, IT Channel, Agora, Magazinul Progresiv, Today Software Magazine, iBusiness, Business Arena, (AD)HUGGER ,The Diplomat Bucharest, Business24, Ziare com, Easy Engineering, Connect, IQads, Transilvania Business, BlitzTv , Agerpres, Romania Libera, Softlead, Elevate, DoingBusiness.ro, Gazduire Web SRL, Communicate de presa, Market Watch, Tech Cafe, Media Trust, News Outdoor Getica OOH.