[Teritorii noi in publicitate] Nicoleta Dumitru (Performance Marketing Specialist, Initiative), despre zona din digital care inchide tot traseul cumparatorului

[Teritorii noi in publicitate] Nicoleta Dumitru (Performance Marketing Specialist, Initiative), despre zona din digital care inchide tot traseul cumparatorului

Nicoleta Dumitru (Performance Marketing Specialist, Initiative) are 29 de ani, a terminat Facultatea de Relatii Economice Internationale si lucreaza in publicitate din 2009.

Ea vorbeste despre instrumentele care o ajuta sa le dea consumatorilor ceea ce isi doresc, exact in perioada in care au nevoie. Crede ca, in viitor, brandurile vor elimina din ce in ce mai mult risipa de mesaje aruncate in oceanul internautic si, in acelasi timp, oamenii nu se vor mai simti bombardati de publicitate.Pe pietele internationale, de altfel, programatic buying-ul si Real Time Bidding-ul castiga din ce in ce mai mult teren.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related