Cum ar arata logo-urile daca ar fi triste

Cum ar arata logo-urile daca ar fi triste

Chiar si in cele mai grele timpuri, brandurile trebuie sa mimeze fericirea. Dar cum arata ele cu adevarat, cand se uita dimineata in oglinda si engagementul scade, recesiunea bate la usa, targetul dezvolta un comportament de neinteles, ca si bursa din China? Cum ar arata ele triste?, s-a intrebat ilustratorul Adam J. Kurtz, care face parte din echipa Buzzfeed.

Si pentru ca exista Twitter, Kurtz nu a tinut epifania doar pentru el. La cerintele publicului, el a desenat, in cateva ore, o galerie de logo-uri triste. De la Nike si Coca Cola, la Ikea si aproape Starbucks.

"Reamintiti-le oamenilor ca si in spatele celor mai mari branduri stau oameni reali. Tristetea face parte din umanitate", spune Kurtz pentru AdWeek.

Ocazie cu care va amintim si de seria: Daca logo-urile ar spune adevarul.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related