Print & Sign 2015 – Maratonul inovatiei, informatiei si tehnologiei

Print & Sign 2015 – Maratonul inovatiei, informatiei si tehnologiei

Print & Sign 2015 este un Maraton al inovatiei, informatiei si tehnologiei, ce are loc in perioda 8 - 11 septembrie, la Romexpo.

La punctul de START, gata de cea mai mai mare intrecere din industria tiparului, stau:

PESTE 100 DE ECHIPAMENTE IN FUNCTIUNE: echipamente de tipar offset, digital, pe textile, large format, prepress si post press, dar si echipamente destinate industriei de ambalaje si etichete sau echipamente de finisare etc. In plus, la Print & Sign vor fi prezentate in premiera pentru piata locala echipamente lansate la FESPA 2015, unul dintre cele mai mari targuri de profil din lume.

150 DE EXPOZANTI. Print & Sign 2015 va reuni cele mai importante branduri si cei mai importanti producatori si distribuitori de echipamente, produse si servicii destinate industriei de tipar. Printre brandurile prezente se numara: MIMAKI, HP, Canon, Rolland DG, EPSON, Xerox, Mutoh, Monti Antonio, Durst, Ricoh, KAYM, Orafol, Efi, Brother, Colop, Trodat, MGI, ESCO, Sun Chemical, Fotoba, HecoPack, Lamibind, Renz, Multigraf, Duplo, Perspex.

DEMO AREA - zona in care vor avea loc demostratii LIVE ale celor mai inovatoare echipamente, workshop-uri si conferinte sustinute de companiile prezente la Print & Sign.

MEGASHOPUL DE APLICATII PRINT & SIGN - sursa de inspiratie pentru advertiseri, marketeri si brand manageri. Un sector cheie in cadrul Print & Sign, Megashopul de Aplicatii se adreseaza tipografiilor si atelierelor de productie publicitara care doresc sa isi expuna aici oferta de aplicatii grafice.

CELE MAI SPECTACULOASE EVENIMENTE CONEXE: Forumul Pack Show - Comunicarea la raft (8 septembrie, ora 11:00), PrintTex Conference - Viitorului printului digital pe textile (9 septembrie, ora 11:00), Cross Media Marketing Conference by Jacky Hobson (10 septembrie, ora 11:00) sau Colantorul Anului (9 si 10 septembrie).

Dedicat atat producatorilor, cat si beneficiarilor de produse din industria de print, ambalaje, etichete si semnalistica, editia din acest an a Print & Sign se va desfasura pe o suprafata de aproape 13.500 de metri patrati.

150 de companii si peste 5.000 de vizitatori sunt estimati a fi prezenti la Print & Sign 2015, cel mai mare targ de tipar si semnalistica din Europa Centrala si de Est, ce are loc in perioada 8 - 11 septembrie, in pavilioanele C1, C2, C4 si C5 din Centrul Expozitional Romexpo.

 

Forumul Pack Show da tonul in “Comunicarea la raft”

In prima zi a targului, pe 8 septembrie, incepand cu ora 11:00, in Sala de evenimente din Pavilionul C5 - Romexpo, cap de afis al Forumului Pack Show – Comunicarea la raft este LUCIEN MOONS, un guru al strategiilor de marketing integrate, ale carui idei au determinat cresteri anuale de peste 25 de procente ale companiilor consiliate, potrivit clientilor sai.

Moons, fondatorul companiei Win Win Marketing, specializata pe construirea strategiilor de marketing pentru companii, este considerat o mina de aur pentru clientii sai, reusind, chiar si pe perioada de criza, ce nimeni nu credea posibil: sa ajute companiile sa inregistreze cresteri cu doua cifre.

Pe langa Lucien Moons, dintre speakerii ce vor sustine prezentari in cadrul Forumului Pack Show se mai numara VLADIMIR MANASTIREANU, Vicepresedinte al grupului Cris-Tim, ALINA TRISCAS, Account Manager / Shopper Marketing in cadrul Geometry Global Bucharest, premiata cu aur anul acesta la Cannes Lions, CRISTI STANCU, fondatorul studioului de creatie Remark Studio, premiat cu aur in cadrul competitiei internationale de design de ambalaj Pentawards 2014, REMUS CRACIUN, Director General al Ecopack, SIMONA STRAUT din cadrul Cocoon Group sau IRINEL IONESCU, Director de creatie in cadrul AMPRO Design, compania care a castigat 30 de premii internationale la concursuri de packaging & brand design.

 

PrintTex Conference dezvaluie “Viitorul printului pe textile”

La PrintTex Conference, ce are loc pe 9 septembrie, ora 11:00, in Sala de evenimente din Pavilionul C5 - Romexpo, speakeri de top romani si straini vor vorbi despre domeniul printului digital pe textile, pe care specialistii il numesc “The next big thing” in industria tiparului.

Agenda evenimentului este impresionanta, fiind cel mai spectaculos eveniment creat vreodata in Romania pe aceasta industrie.

Printre speakeri se numara:

RAIMAR KUHNEN-BURGER - Regional Marketing Manager, EFI, doctor in Stiinta designului, detinand si un master in Comunicarea prin culoare si diploma universitara in Graphic Design.

MIKE HORSTEN - General Manager Marketing pe Europa, Orientul Mijlociu si Africa in cadrul Mimaki Europe BV, cu o experienta de peste 30 de ani in domeniul marketingului international si al productiei de imprimare digitala. El a dat startul unei noi ere pentru furnizorii de servicii de imprimare in anul 1991, gasind o modalitate de a imprima si modifica imagini mari prin intermediul laminatoarelor HP si masinariilor existente in acea perioada.

MICHAEL FRETER, Managing Director PSI, cel mai mare targ de promotionale din Europa, care va aborda tema “Printul pe textile in industria de promotionale”, vorbeste despre tendintele din aceasta piata, dar si despre viitorul tiparului digital in sectorul de promotionale textile.

TEODORA BURZ, director de marketing si expansiune al Orka Holding, unul dintre cele mai importante holdinguri textile din lume, cu o cifra de afaceri de 140 de milioane de dolari. 

 

Marketingul integrat nu mai are secrete

Cross Media Marketing Conference by Jacky Hobson este un eveniment dedicat printatorilor, tipografilor, marketerilor, brand managerilor si advertiserilor, ce are loc pe 10 septembrie, ora 11:00, in Sala de evenimente din Pavilionul C5 - Romexpo.

 

CINE ESTE JACKY HOBSON?

Este omul care a ajutat peste 70 de companii sa-si optimizeze ROI-ul prin intermediul marketing-ului integrat, fiind un marketer cu o experienta totala de peste 25 de ani. In trecut, cand nu existau www - e - marketing - social media - sms etc, printul era singurul mediu de promovare.

In zilele noastre, cand metodele de promovare sunt practic nelimitate, multi s-au grabit sa-i puna doliu printului, prea “invechit” pentru era tehnologica in care ne aflam. Insa, multitudinea de posibilitati de promovare a unui produs sau serviciu a scos la iveala o alta realitate - esecul unor campanii de marketing se datoreaza alegerii exclusive a unui canal de promovare. 

Ceea ce inseamna ca era tehnologica a schimbat regulile jocului, creand un gen de marketing interdependent: Cross Media Marketing sau Multi-channel marketing.

"Acest tip de marketing (Multi-channel marketing) incearca sa creeze o prezenta a unei organizatii si sa ii promoveze produsele/ serviciile prin mai multe canale care includ online - website, motoare de cautare, bloguri, retele sociale, email etc. si offline - print, TV, radio etc.”, explica Jacky Hobson.

Insa, trebuie sa intelegem ca intre succesul unei campanii online si succesul uneia offline nu trebuie sa fie o relatie de egalitate sau de substituire, de aici si nevoia si obligatia de a comunica targetat si specific fiecarui public in parte.

In prezent, Jacky Hobson este fondator si director al firmei de consultanta in marketing Up Marketing si Mentor/Consultant in cadrul Canon European Business Builder Programme. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

AMPRO

Infiintata in 2005, AMPRO este cea mai premiata agentie de strategie si design de brand din Romania, care ofera o gama completa de servicii de branding. Obiectivul AMPRO este sa ajute produsele clientilor sa fie... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related