Cum lansezi un band de rockabilly romanesc. Studiu de caz: Romarta

Cum lansezi un band de rockabilly romanesc. Studiu de caz: Romarta

Se lupta din greu pentru cauza rockabilly-ului romanesc si al sau revival. In prima faza, arma a fost upgrade-ul nemuritorului slagar "Ani de liceu". Urmatorul pas strategic e o ambuscada ce cuprinde titluri precum "Macarale", " Lalele" sau "De-ai fi tu salcie la mal".  

Capii organizatiei responsabile? Membrii formatiei Romarta, care plonja indraznet prin newsfeed-urile oricarui om din si de pe langa marcomm la inceputul lunii iulie, gratie unei campanii ce implica invitatii personalizate, scrise de mana ordonat, cu "font" scolaresc; te chemau sa vii la piscina. Cine a reusit sa opuna rezistenta, sa ne scrie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related