Prigat si UBER ii recompenseaza pe atletii de zi cu zi

Prigat si UBER ii recompenseaza pe atletii de zi cu zi

Prigat si UBER ii recompenseaza pe atletii de zi cu zi, care parcurg o cursa contra cronometru si traverseaza orasul dintr-un colt in altul pentru a duce la bun sfarsit provocarile zilnice, oferindu-le o surpriza racoritoare pentru zile pline de energie.

In perioada 26-30 august, cei care folosesc serviciul UBER se pot bucura de o sticla de suc racoritor Prigat. Noii utilizatori UBER beneficiaza de o prima cursa gratuita, in limita a 30 lei, daca descarca aplicatia si folosesc codul “ATLETIDEZICUZI”.

Colaborarea dintre Prigat si UBER continua firesc povestea inceputa prin campania de comunicare “Atleti de zi cu zi”, dedicata tuturor celor care parcurg in fiecare zi o cursa cu obstacole, facand slalom printre numeroase sarcini si provocari, ca niste adevarati atleti. 

Pentru a beneficia de o prima cursa in mod gratuit, noii utilizatori UBER isi pot instala aplicatia urmand cativa pasi simpli:

  • Aplicatia Uber poate fi descarcata pentru iOS, Android sau Windows Phone, dar si de pe get.uber.com.
  • Odata ce a fost descarcata aplicatia, contul poate fi creat prin introducerea datelor personale, urmata de completarea codului promotional ATLETIDEZICUZI.
  • Prima comanda UBER se poate face prin selectarea locului de pornire. Cursa va fi gratuita, in limita a 30 lei.

 

Prigat este prezent pe piata din Romania de 22 de ani si a fost primul brand care a introdus conceptul de bautura necarbonatata cu suc de fructe la nivel local. In prezent, Prigat activeaza in toate categoriile de bauturi racoritoare necarbonatate pe baza de fructe: bauturi de tip still drink, nectaruri, juice 100%. Produsele Prigat nu contin indulcitori artificiali sau conservanti adaugati. Prigat este produs si imbuteliat in Romania, de catre PepsiCo Romania.

 

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de tari si teritorii din intreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 66 miliarde dolari venit net in 2014, adus de un portofoliu de alimente si bauturi ce se completeza reciproc si care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker si Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gama larga de produse alimentare si bauturi savuroase, printre care 22 de branduri ce genereaza fiecare peste de 1 miliard de dolari in vanzari anuale de retail.

In centrul filosofiei PepsiCo este Performanta cu Scop - angajamentul nostru de a oferi performante financiare la cel mai inalt nivel, creand in acelasi timp o crestere durabila a valorii actiunilor. In practica, Performanta cu Scop inseamna furnizarea unei game largi de produse alimentare si bauturi, de la gustari la alimente sanatoase; gasirea unor modalitati inovatoare de a minimiza impactul nostru asupra mediului si de a reduce costurile operationale; oferirea unor locuri de munca sigure pentru angajatii nostri la nivel global; si respectarea, sprijinirea si realizarea de investitii in comunitatile locale in care ne desfasuram activitatea.

 

Uber este o companie de tehnologie care conecteaza in timp real pasagerii – utilizatorii aplicatiei cu acelasi nume – cu soferii care utilizeaza platforma. In prezent, platforma Uber ofera alternative de transport in peste 330 de orase din 60 de tari la nivel mondial, contribuind la schimbarea modului in care oamenii calatoresc prin orasele in care locuiesc. Viziunea Uber este de a scoate cat mai multe masini de pe strazile oraselor. Compania Uber a fost fondata in 2009 in Statele Unite ale Americii, iar incepand din februarie 2015 serviciile Uber sunt accesibile si in Romania, in orasul Bucuresti.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related