Culorile savana revin in lumina reflectoarelor cu o campanie inedita. savana impreuna cu Andi Vasluianu si mesterul Bombi creeaza povesti despre culoare in jurul emotiilor si trairilor noastre. savana revine astfel la esenta brandului, culoarea.
Cei doi ambasadori, ucenicul Andi Vasluianu si maestrul Bombi sunt deliciul ultimelor spoturi si redau noul mesaj „savana poarta culorile imaginatiei noastre” cu umor fin, asa cum au facut-o de fiecare data.
Pentru noua campanie din 2015, savana a iesit din clasicul interior cu pereti colorati tocmai afara, in mijlocul naturii pornind de la insight-ul ca orice culoare este cel mai usor identificata cu elemente naturale. De la alb, la culori pale si din ce in ce mai intense, culorile savana iti stimuleaza imaginatia avand puterea de a crea imagini atat de vii, incat acestea par de-a dreptul reale.
Mai mult, savana vorbeste in culori si in mediul online, pe care l-a abordat cu creativitate pe unele dintre cele mai importante site-uri de stiri si filme din Romania. Cele doua proiecte online dedicate au atras atentia in mod deosebit consumatorilor care se uita putin la TV, prin adaptarea mesajului savana la continutul site-urilor.
Unul dintre bannerele campaniei a devenit rapid viral pe Facebook si a transformat mesajul culorilor ultrarezistente de la savana intr-unul memorabil. savana s-a integrat si in povestea a peste a 30 de filme cu mesaje dedicate si bannere care au adus zambetul pe buze, intiparind in mintea cititorilor beneficiile vopselei savana.
"savana a inteles cat de personala este culoarea si cum fiecare dintre noi ne raportam diferit la ea in functie de imaginatia proprie. Astfel, savana poarta culorile imaginatiei noastre este noul mesaj al marcii, dedicat culorii si fiecarui consumator in parte. Campaniile savana sunt memorabile prin poveste si au contribuit la pozitionarea marcii ca vopseaua preferata a romanilor si la crearea de asocieri puternice care dau valoare brandului. Campania din 2015 are in centru doua spoturi creative, dar si doua campanii de targeting si retargeting in online care au adus gama variata de culori savana atat in atentia publicului clasic de la TV, cat si in ochii publicului mai nonconformist de pe net.", declara Cristina Avram (Marketing Manager Consumer Fabryo Corporation).
Mai mult, savana a inteles cat de importanta este culoarea in viata consumatorilor. Pentru a raspunde acestor nevoi a lansat site-ul savanaculoare.ro vizitat de sute de mii de oameni anual pentru a se inspira in a-si decora locuintele.
savana este prima marca asociata de catre consumatori cu gama cea mai variata de culori si culori rezistente in timp. Asocierea s-a consolidat de-a lungul anilor, prin campanii consistente dedicate culorii si prin optiunile de colorare oferite consumatorilor: masini de colorare automate dar si pigmenti manuali de colorare.
Totodata, incepand cu anul 2015, compania Fabryo Corporation care detine marca savana, a lansat primul sistem universal de colorare din piata, kolorator, ce foloseste tehnologia Rezistens si asigura culorilor savana o rezistenta superioara in timp prin selectia celor mai performanti pigmenti de colorare.
La realizarea celei mai noi campanii savana din 2015 au contribuit:
- Cristina Avram – Marketing Manager Consumer Fabryo Corporation
- Maria Manoila – Junior Brand Manager Fabryo Corporation
- Agentia de creatie - Papaya
Echipa: Ramona Sima - Client Service Director, Robert Tiderle - Creative Director, Petru Cuciuc - Senior Art Director, Ioana Zaharia - Junior Copywriter - Agentia de media - Initiative Media
Echipa: Andreea Dinescu - Client Service Director, Adrian Calinescu - Media Planner - Agentia online - Digital Star
savana este o marca a Fabryo Corporation.
Fabryo-Atlas dezvolta, produce si distribuie un portofoliu complet de lacuri si vopsele decorative de calitate si solutii durabile de finisaje pentru constructii, sub marcile savana, APLA, INNENWEISS si ROST.
Marca lider in inovatie si culoare, savana spune povestea celei mai de success marci din piata de produse decorative din Romania. savana este cea mai cunoscuta marca pe piata produselor decorative, fiind si marca preferata a consumatorilor romani. savana s-a diferentiat inca de la inceput atat prin unicitatea design-ului ambalajelor, care au o identitate vizuala inovativa si premium, cu o abordare jucausa, colorata si prietenoasa, cat si prin campaniile de comunicare apreciate si iubite atat de consumatori cat si de specialistii in domeniu.
Design-ul ambalajelor savana este creativ si ispirational prin prezenta diferitelor animale colorate inspirate din savana, semn al vitalitatii, exuberantei, calitatii si rezistentei.
savana ofera un sistem de produse decorative premium, de la vopsele lavabile, la vopsele pentru lemn si metal, lacuri pentru lemn, tencuieli decorative si amorse. Marca savana se adreseaza in special tinerilor care doresc ca locuinta lor sa le reflecte personalitatea, inspirandu-i prin solutii de decorare care integreaza nu numai produsele, ci si sfaturi de design interior.