[UPDATE]: Am prelungit termenul de inscriere a ONG-urilor. Trimite propunerea organizatiei pe care o reprezinti pana pe 2 septembrie, ora 23:59, la adresa [email protected] (Project Manager Zilele Culturale ADfel).
Saptamana de intamplari neconventionale ADfel incepe cu Zilele Culturale ADfel, in primele 3 zile: 21 - 23 septembrie, tot in Fabrica, strada 11 iunie, Bucuresti.
Organizatiile non-guvernamentale, asociatiile si institutiile din zona culturala, sociala, ecologica si educationala vor avea la dispozitie primele 3 zile din cadrul evenimentului pentru a-si prezenta ideile cu care vor sa schimbe lumea. Cea de-a zecea editie ADfel se desfasoara pe parcursul intregii saptamani 21 - 28 septembrie, la terasa Fabrica (Strada 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti).
Cele mai nastrusnice idei de promovare pentru cele mai nobile cauze se vor desfasura in locul care gazduieste, pentru al zecelea an, singurul festival de branded entertainment din Romania. Picturi pe apa, ateliere de tot felul, proiecte DIY, cautare de comori sau terapie psihologica - fulger: te distrezi cu folos si afli cu ce proiecte incearca cei mai implicati dintre noi sa infrumuseteze lumea.
Inscrieri
ONG-urile care vor sa dea pe spate orasul cu activari neconventionale se pot inscrie cu un mail la adresa [email protected] (pentru Andrei Buhlea, Project Manager Zilele Culturale ADfel).
Organizatiile trebuie sa activeze in zona culturala, sociala, ecologica sau educationala si sa prezinte o descriere a lor si a proiectelor desfasurate, precum si doua propuneri de activari in cadrul evenimentului, urmand ca cele care se disting sa fie selectate si incluse in programul Zilelor Culturale, fara costuri. Deadline-ul pentru trimiterea propunerilor este 1 septembrie.
Despre ADfel
Ajuns la cea de-a zecea editie, ADfel este singurul eveniment de branded entertainment din Romania, playground al brandurilor si agentiilor creative si prilej pentru public de o iesire in oras cu final neasteptat. In cadrul celor noua editii ADfel de pana acum au fost implementate mai mult de 400 de idei neconventionale de la 100 de branduri si organizatii implicate.