Intr-o dimineata suna telefonul. O voce catifelata ne solicita o intalnire. La sediul Loco, agentia se prezinta si primeste un brief. "Probabil cel mai complet brief pe care l-am primit in ultimii 10 ani", zice Manea. Echipa Loco e de acord. Dupa doua saptamani de analizat toate materialele puse la dispozitie cu generozitate de client, facem o prezentare de viziune strategica asupra brandului. "Si lucram impreuna, client si agentie, pe platforma strategica, cu rigoarea si minutiozitatea cu care lucrezi de obicei la slefuitul unui storyboard...", zice Popeasca. Echipa e din nou de acord.
Urmeaza propunerile de creatie. "Ne-ati facut viata mai complicata - va trebui sa ne gandim bine ce alegem", zice Geana. Se alege ruta de creatie si urmeaza slefuitul de care vorbeam mai sus. Dar ce regizor ne vor ajuta sa "traducem in viata" ideile cat mai bine? "Dintre propunerile Loco, avem cea mai mare incredere in Eduardo, pentru grija la detalii si cunoasterea stilului de viata si brandurilor romanesti", zice Cocu. Asa ca intram in pregatire, apoi vin cele doua zile de filmare in parcul de la Mogosoaia si in platourile Castel Film de la Snagov.