Cum sa-ti ceri scuze gresit dupa o gafa de proportii

Cum sa-ti ceri scuze gresit dupa o gafa de proportii

De Ziua Nationala a Femeii in Africa de Sud, Bic s-a gandit sa sarbatoreasca printr-o gafa de proportii, scrie PRDaily. Probabil, catastrofa de acum trei ani, de pe Amazon, cand au lansat pixul potrivit pentru mana unei femei, nu a fost suficienta.

Asa ca cei care se ocupa de imaginea companiei au realizat o imagine cu o femeie zambitoare si urmatorul text:

Look like a girl
Act like a lady
Think like a man
Work like a boss

Neasteptat, dar femeile nu au apreciat felicitarea aceasta, ba din contra, s-au enervat cand, de ziua lor, cineva le spunea “sa gandeasca precum un barbat”.

Furia colectiva a continuat cu traditionalele ironii si glume, iar oamenii au inceput sa faca propriile lor reclame Bic, cu hashtagul #Don'tBeADickBic.

 

Situatia a fost inrautatita cand Bic s-a hotarat sa isi ceara scuze si a explicat ca propozitiile acelea nu sunt sexiste, ci doar vor sa sustina femeile. A avut loc o noua runda de suparari si glume.

 

Bic si-a cerut scuze din nou si, de data asta, au avut un consultant de gestionare a crizei mai bun. “Ne pare rau, am inteles ca am gresit, nu se va mai repeta”.

 

Nu putem sa incheiem acest text fara cateva din comentariile care au napadit Amazon-ul, dupa ce Bic a lansat pixul pentru femei:

“Cand am incercat sa scriu cu un pix barbatesc, mi-am rupt toate degetele si am ajuns in spital. Dar cu pixurile acestea pentru femei, mainile mele delicate si femeiesti nu vor mai suferi niciodata”.

Sau:

“Daca ar putea sa produca si o tastatura pentru femei! M-am saturat sa imi sangereze varfurile degetelor de la tastaturile astea tari si masculine”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related