De Ziua Nationala a Femeii in Africa de Sud, Bic s-a gandit sa sarbatoreasca printr-o gafa de proportii, scrie PRDaily. Probabil, catastrofa de acum trei ani, de pe Amazon, cand au lansat pixul potrivit pentru mana unei femei, nu a fost suficienta.
Asa ca cei care se ocupa de imaginea companiei au realizat o imagine cu o femeie zambitoare si urmatorul text:
Look like a girl
Act like a lady
Think like a man
Work like a boss
Neasteptat, dar femeile nu au apreciat felicitarea aceasta, ba din contra, s-au enervat cand, de ziua lor, cineva le spunea “sa gandeasca precum un barbat”.
Furia colectiva a continuat cu traditionalele ironii si glume, iar oamenii au inceput sa faca propriile lor reclame Bic, cu hashtagul #Don'tBeADickBic.
Situatia a fost inrautatita cand Bic s-a hotarat sa isi ceara scuze si a explicat ca propozitiile acelea nu sunt sexiste, ci doar vor sa sustina femeile. A avut loc o noua runda de suparari si glume.
Bic si-a cerut scuze din nou si, de data asta, au avut un consultant de gestionare a crizei mai bun. “Ne pare rau, am inteles ca am gresit, nu se va mai repeta”.
Nu putem sa incheiem acest text fara cateva din comentariile care au napadit Amazon-ul, dupa ce Bic a lansat pixul pentru femei:
“Cand am incercat sa scriu cu un pix barbatesc, mi-am rupt toate degetele si am ajuns in spital. Dar cu pixurile acestea pentru femei, mainile mele delicate si femeiesti nu vor mai suferi niciodata”.
Sau:
“Daca ar putea sa produca si o tastatura pentru femei! M-am saturat sa imi sangereze varfurile degetelor de la tastaturile astea tari si masculine”.