Revista The Marketer este incepand de acum disponibila intr-un fisier PDF si va putea fi citita si in varianta electronica (www.themarketer.ro). Varianta print a revistei aferente lunii mai, distribuita in 3000 de exemplare prin posta si curier, avand o calitate tipografica deosebita, va ajunge la directorii generali, directorii de marketing si brand managerii din marile companii care administreza bugete de publicitate substantiale, precum si in agentiile de publicitate si la alti jucatori de pe piata de comunicare.
"Am ales sa investim in calitate, atat in felul in care arata revista, cat si in continutul si colaboratorii ei. Marketing-ul romanesc merita o revista cu standarde internationale. Tot in directia investitiei in calitate, noi avem un target garantat si nu doar afirmat. Distributia directa presupune un efort suplimentar, dar garanteaza investitorilor in publicitate care au ales sa aiba ad-uri in The Marketer ca mesajul lor ajunge cu adevarat in atentia target-ului de care sunt interesati", a declarat managementul companiei The Marketer Magazine, publisher al revistei The Marketer.