Daca ar fi sa gasim un defect Craciunului, ar fi probabil acela ca apare in viata noastra o singura data pe an. Lowe si Golin au adus insa anul acesta sarbatoarea Craciunului chiar in luna lui cuptor, in AFI Palace Cotroceni si in AFI Palace Ploiesti.
Cele doua centre comerciale au fost cuprinse de spiritul Craciunului, iar clientii au fost invitati sa colinde magazinele si sa se bucure de cadouri si de surprizele pregatite de AFI in timpul Christmas in July.
Campania este o reinterpretare a Craciunului pentru sezonul estival. Un concept care si-a propus nu sa demitizeze o sarbatoare, ci sa starneasca curiozitatea clientilor AFI Palace Malls, printr-o serie de experiente unice de shopping si multe premii care sa le transforme zilele de vara intr-o adevarata sarbatoare.
Ideea a pornit de la faptul ca iubim foarte mult Craciunul si ca nu e niciodata suficient sa il sarbatorim o singura data pe an. Pentru a marca cel de-al doilea Craciun al anului, intre 15 si 31 iulie, centrele comerciale AFI din Bucuresti si Ploiesti au imbracat straie de sarbatoare, iar clientii au fost intampinati cu o promotie ce le-a rasplatit fidelitatea.
Clientii care au facut cumparaturi de peste 200 lei in orice magazin din cele doua centre comerciale au fost asteptati de Mos Craciun si Craciunite, care le-au oferit un premiu garantat, prin intermediul unei aplicatii special create pentru aceasta campanie. Mall-urile au fost strabatute de echipe de Elfi si Craciunite care i-au recompensat pe clienti, in baza unui bon de cumparaturi de orice valoare, prin extragerea unui talon razuibil.
"Craciunul este unul dintre acele momente ale anului in care daruim cu drag cadouri celor apropiati, gandindu-ne la ce i-ar putea bucura. Am vrut sa insuflam acest sentiment si in mijlocul verii, recreand atmosfera Craciunului si invitandu-i pe toti cei ce ne calca pragul atat in Bucuresti, cat si in Ploiesti sa se bucure de Christmas in July. Este al doilea an in care facem aceasta campanie, creata impreuna cu Golin in vara lui 2014, care se bucura de un mare succes", a declarat Aura Dinu (Head of Marketing AFI Palace Malls Division).
"Christmas in July e o idee indrazneata, un raspuns curajos la provocarea lansata de AFI de a le oferi clientilor mereu experiente unice. Executiile creative au transformat aspecte si elemente specifice din cele doua mall-uri in elemente simbolice ale Craciunului. Astfel, atmosfera Craciunului este la ea acasa in Bucuresti si in Ploiesti", a declarat Alina Balan (Client Service Director, Lowe).
Campania a fost promovata prin OOH, radio, in online si in cele doua mall-uri.
In total, peste 16.000 de vouchere cadou au fost oferite in cele doua centre comerciale pe perioada campaniei, traficul de vizitatori avand valori semnificativ crescute fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Golin este agentia care semneaza conceptul campaniei si care se ocupa de activitatile de PR.
Din partea AFI, au participat Aura Dinu (Head of Marketing AFI Palace Malls Division), Roxana Vlad (Deputy Marketing Manager), Raluca Harabagiuc (Marketing Specialist) si Claudia Savulescu (Marketing Responsible).
Echipa Lowe a fost formata din Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Dan Costea (Senior Art Director), Alin Marghidanu (Group Creative Director), Alexandru Gheorghe (Art Director), Sorana Caracudovici (Copywriter), Nicoleta Grigoriu (DTP), Alina Balan (Client Service Director), Alina Floroian (Account Director) si Andra Panaitescu (Account Manager).
Din echipa Golin fac parte Anca Scarlat (Media Manager), Ioana Toni (Media Associate), Raluca Duta (Chief of The Bridge™) si Simina Zidaru (Creative Associate