Celentano, Gianina, Giani si Firicel, patru dintre cele mai iubite personaje de comedie din Romania, propun consumatorilor sa incerce retetele de mici care le poarta numele si sa o voteze pe cea preferata de ei.
Concursul a fost “lansat” in Fierbinti de catre primarul Vasile si se desfasoara sub supravegherea unui reprezentant Penny cu nume complicat, dar care nu se supara sa fie adoptat de eroii campaniei sub numele familiar de dom’ Penny.
Romanii pot gasi noile retete de mici pe toata durata campaniei (timp de 2 luni, incepand cu 8 iulie), in magazinele Penny Market si XXL Mega Discount. Le cumpara, le incearca si voteaza prin SMS cu tarif normal la 1860 sau pe miciipreferati.penny.ro si pot castiga 10.000 de euro.
Fiecare personaj incearca sa convinga consumatorii, in spoturile TV, online sau in materialele de la punctele de vanzare, ca reteta sa e cea mai buna:
- Celentano propune consumatorilor sa-i incerce reteta secreta, asigurandu-se ca EKG-ul, ADP-ul si alte servicii secrete nu-l urmaresc sa i-o fure:
- Gianina promite prietenia pe Facebook daca ii e votata reteta:
- Giani prezinta reteta de “pig and the moo, the vack”:
- Firicel ii provoaca pe consumatori sa incerce reteta lui, in care micul e pi-cant:
“«Intelegerea romanilor» face parte din chintesenta pozitionarii Penny Market. Ce obicei e mai bun decat gratarul vara, ce produs e mai indragit decat micii, ce cadru e mai potrivit decat serialul care surprinde, cu geniu umoristic, spiritualul sat romanesc? De aici pana la ideea campaniei nu a fost decat un pas. Conceptul a fost adus la viata cu talent, pasiune si inspiratie de catre partenerii nostri de la 23 Communication Ideas si Digital Star, de catre regizorul, actorii si echipa de productie a serialului. Le multumim! Iar rezultatele nu au intarziat sa apara: notorietate, simpatie si… plus de vanzari!”, a declarat Cristina Florescu (Director Marketing REWE Romania).
"Am avut parte de bucuria de a scrie pentru personajele celei mai bune comedii romanesti de la B.D. incoace. Sunt convins ca aceasta campanie se va bucura de acelasi succes ca serialul-fenomen cu care s-a asociat. Multumim PRO TV pentru deschidere, multumim Dragos Buliga pentru tot. Salut intoarcerea clientilor curajosi, care au incredere in umor si in apetenta consumatorilor pentru reclame putin mai altfel. Dom' Penny, thank you very mici!" a declarat Bogdan Naumovici (Creative Director 23).
"Umorul si campaniile in social media fac intotdeauna un cuplu formidabil. Ne bucuram ca avem un client curajos care a acceptat sa faca o campanie cu atat de mult umor nefortat, dincolo de limitele autoimpuse ale corporatiilor.", a declarat Laurentiu Dumitrescu (Managing Director Digital Star).