Punte intre client si creatie,"forwardeur" de mail-uri si plimbator de hartii, cartita a clientului in agentie cu efect letal asupra creativitatii, nivelator de terenuri cu dubla actiune... Multe fatete avem de intors la jobul asta de account. Dupa ce, acum vreo doi ani i-am patruns in cateva din straturi acum ne infiltram si mai aproape de miez. Caci perceptia e una, realitatea are nuante si, aspirational, pare-ni-se ca CS-ul ar avea rolul de coloana vertebrala in agentie.
Iar Adina Albu (Account Director, Publicis Bucharest) confirma:
"In viziunea mea, un client service este liantul tuturor departamentelor, este cel care inspira, motiveaza, coordoneaza, echilibreaza, bugeteaza si aduce business constant. Am inteles ca rolul meu nu e de a da forward-uri sau de a ramane tacuta in intalnirile cu creatia si strategia, ci de a avea o implicare activa in orice campanie, fiind responsabila de atingerea tuturor obiectivelor. Atat ale clientului, cat si ale agentiei".