Mana sus daca va aflati prin Centrul Vechi prin 2005 si ati vazut un grup de oameni inarmati cu galetusa si bidinea, punand constiincios postere pe care scria The Amsterdams. Felicitari, asta nu inseamna doar ca sunteti mai batrani cu 10 ani, ci si ca ati fost martori la primii pasi "analog" ai trupei catre promovarea in industria muzicala de care generatia digitala habar n-are. Ca da, erau chiar ei.
Andrei Hategan povesteste cum piciorul si colile A4 erau baza cand voiai sa dai sfoara in tara despre cutare lucru, de pilda cum ca ai avea nevoie de oameni pentru o formatie. Dupa era afiselor, a venit Radio Guerilla, s-a coagulat si niscaiva interes la TV, iar MySpace-ul a devenit cartea de vizita a muzicienilor. Aruncam o privire de atunci si pana acum la modul in care ni s-au aratat The Amsterdams pe parcursul timpului, care sunt atributele pe care au mizat si incotro se indreapta mai departe.