[Client Service 2.0] Mia Munteanu (Marks): Jobul unui account nu este "sa pastreze clientul fericit", pentru asta exista terapie

[Client Service 2.0] Mia Munteanu (Marks): Jobul unui account nu este "sa pastreze clientul fericit", pentru asta exista terapie

Punte intre client si creatie,"forwardeur" de mail-uri si plimbator de hartii, cartita a clientului in agentie cu efect letal asupra creativitatii, nivelator de terenuri cu dubla actiune... Multe fatete avem de intors la jobul asta de account. Dupa ce, acum vreo doi ani i-am patruns in cateva din straturi acum ne infiltram si mai aproape de miez. Caci perceptia e una, realitatea are nuante si, aspirational, pare-ni-se ca CS-ul ar avea rolul de coloana vertebrala in agentie.

Mia Munteanu a primit badge-ul de Client Service Director la 24 de ani; acum are 25 si vine la birou cu placa. A avut un parcurs-fulger pana aici, despre care aflam in continuare. Spune ca nu exista accounti "buni", ci accounti "completi", cei care stiu sa lucreze cu toate resursele industriei. Iar pe acestia e mult mai probabil sa-i regasim in agentii mici:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related