Marius Rosu, despre primul proiect: “Niste coastere pentru Makita. Am palmat unul cand au venit de la productie si l-am dus sa-l arat prietenilor, familiei si oamenilor din troleul 86”

Marius Rosu, despre primul proiect: “Niste coastere pentru Makita. Am palmat unul cand au venit de la productie si l-am dus sa-l arat prietenilor, familiei si oamenilor din troleul 86”

Le stim campaniile, sloganurile, clientii si agentiile prin care au trecut. Dar am vrut sa aflam altceva de la seniorii din publicitatea romaneasca. Cum au fost inceputurile? Ce au facut la primul interviu pentru un job? Si-au urat sefii? Si, mai ales: cand si-au dat seama ca au devenit seniori? Ce s-a schimbat in acel moment?

Marius Rosu a terminat Arta si Design la Cluj, iar cand a venit la Bucuresti, cea mai buna directie i s-a parut publicitatea pentru ca, pe langa altele, se radea mult. E la GAV din 2003, unde a fost mai intai art director, creative director si acum creative partner. Inainte de asta, chiar la inceput, a fost ingajat de un fel de cumnat al lui Felix Tataru si un prieten care nu il putea plati.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related