Doua spoturi atipice si originale pentru un detergent surprind publicul din Romania. Este vorba despre productiile realizate de GMP pentru clientul Unilever, brand OMO, productii care fac parte dintr-o campanie inedita: promotie cu accent pe activare. Campania are un dublu obiectiv: cel legat de vanzari, dar si acela al cresterii nivelului de acceptare a faptului ca murdarirea asociata cu sportul poate fi un lucru pozitiv.
Strategia s-a bazat pe faptul ca, desi in mod normal parintii accepta ca murdarirea este buna in contextul dezvoltarii copiilor, tot ei sunt refractari ideii de murdarire din punct de vedere al normelor sociale. De aceea, solutia aleasa arata o situatie in care nu copilul este cel care face ceva "ce nu trebuie", ci parintele. Si asta deoarece parintele care spala cu Omo, stiind ca murdarirea este buna, se joaca cu copilul sau. Si atunci ajunge sa faca lucruri neobisnuite: ridica portocala ca si cum ar fi o minge de fotbal sau arunca o farfurie ca pe un disc zburator (mingea si frisbee-ul fiind principalele cadouri oferite la promotie). De aici si headline-ul campaniei: "Recunosti usor un parinte care spala cu OMO".