Print & Sign 2015 va fi expus timp de 4 zile la Romexpo

Print & Sign 2015 va fi expus timp de 4 zile la Romexpo

Print & Sign 2015 are deja toate formele, liniile si culorile care definesc tabloul din acest an. Acesta va fi expus timp de 4 zile, intre 8 si 11 septembrie, la Romexpo. Ce contine?

PESTE 100 DE ECHIPAMENTE IN FUNCTIUNE: echipamente de tipar offset, digital, pe textile, large format, prepress si post press, dar si echipamente destinate industriei de ambalaje si etichete sau echipamente de finisare etc. In plus, la Print & Sign vor fi prezentate in premiera pentru piata locala echipamente lansate la FESPA 2015, unul dintre cele mai mari targuri de profil din lume.

150 DE EXPOZANTI. Print & Sign 2015 va reuni cele mai importante branduri si producatori si distribuitori de echipamente, produse si servicii destinate industriei de tipar. Printre brandurile prezente se numara: MIMAKI, HP, Canon, Rolland DG, EPSON, Xerox, Mutoh, Monti Antonio, Durst, Ricoh, KAYM, Orafol, Efi, Brother, Trodat, MGI, ESCO, Fotoba, HecoPack, Lamibind, Renz, Multigraf, Duplo.

DEMO AREA – zona in care vor avea loc demostratii LIVE ale celor mai inovatoare echipamente, workshop-uri si conferinte sustinute de companiile prezente la Print & Sign.

 

MARATON DE SUPER EVENIMENTE, ROMEXPO, BUCURESTI, 2015

8 SEPTEMBRIE. FORUMUL PACK SHOW – COMUNICAREA LA RAFT, in care ai sansa sa il vezi pe LUCIEN MOONS, un guru al strategiilor de marketing integrate, ale carui idei au determinat cresteri anuale de peste 10 procente ale companiilor consiliate, potrivit clientilor sai.

Moons, fondatorul companiei Win Win Marketing, specializata pe construirea strategiilor de marketing pentru companii, este considerat o mina de aur pentru clientii sai, reusind, chiar si pe perioada de criza, ce nimeni nu credea posibil: sa ajute companiile sa inregistreze cresteri cu doua cifre.

Pe langa Lucien Moons, dintre speakerii ce tin cap de afis ai Forumul Pack Show se mai numara VLADIMIR MANASTIREANU, Vicepresedinte al grupului Cris-Tim, ALINA TRISCAS (Account Manager /Shopper Marketing in cadrul Geometry Global Bucharest) premiata cu aur anul acesta la Cannes Lions sau CRISTI STANCU (fondatorul studioului de creatie Remark Studio) premiat cu aur in cadrul competitiei internationale de design de ambalaj – Pentawards 2014.

 

9 SEPTEMBRIE. PRINTTEX CONFERENCE – VIITORUL PRINTULUI PE TEXTILE. Aici, timp de peste 4 ore, speakeri de top romani si straini vor vorbi despre domeniul printului digital pe textile, pe care specialistii il numesc “The next big thing” in industria tiparului.

Agenda evenimentului este impresionanta, fiind cel mai spectaculos eveniment creat vreodata in Romania pe aceasta industrie.

 

PRINTRE SPEAKERI SE NUMARA:

RAIMAR KUHNEN-BURGER (Regional Marketing Manager, EFI) este doctor in Stiinta designului, are un master in Comunicarea prin culoare si diploma universitara in Graphic Design.

MIKE HORSTEN (General Manager Marketing pe Europa, Orientul Mijlociu si Africa in cadrul Mimaki Europe BV) cu o experienta de peste 30 de ani in domeniul marketingului international si al productiei de imprimare digitala, care a dat startul unei noi ere pentru furnizorii de servicii de imprimare in anul 1991, gasind o modalitate de a imprima si modifica imagini mari prin intermediul laminatoarelor HP si masinariilor existente in acea perioada.

MICHAEL FRETER (MANAGING DIRECTOR PSI, cel mai mare targ de promotionale din Europa) va aborda tema “Printul pe textile in industria de promotionale”, vorbind despre tendintele din aceasta piata, dar si despre viitorul tiparului digital in sectorul de promotionale textile.

TEODORA BURZ, director de marketing si expansiune al Orka Holding, unul dintre cele mai importante holdinguri textile din lume, cu o cifra de afaceri de 140 de milioane de dolari, care detine in portofoliu peste 400 de magazine de moda pentru barbati, deschise pe aproape 40 de piete la nivel international. Brandurile detinute de acest grup sunt Tween si Damat, care se adrseaza segmentului mediu plus si D'S Damat pentru persoanele cu venituri medii. Vezi agenda completa PrintTex Conference.

 

10 SEPTEMBRIE. CROSS MEDIA MARKETING FOR PRINTERS – conferinta sustinuta de Jacky Hobson (JH), omul care a ajutat peste 70 de companii sa-si optimizeze ROI-ul prin intermediul Cross Media Marketing-ului. Jacky Hobson este un marketer cu o experienta de peste 25 de ani, fiind fondator si director al firmei de consultanta in marketing Up Marketing si Mentor/Consultant in cadrul Canon European Business Builder Programme (EBBP). Vezi aici mai multe detalii despre JH.

 

Cele trei mega conferinte vor atrage sute de top si middle manageri in audienta: advertiseri, directori generali, de achizitie si de marketing din retail – FMCG, banking, pharma, auto (domeniile care aloca cele mai mari bugete pentru marketing), brand manageri, fashion designeri, designeri de interior, producatori si designeri de ambalaje si etichete, directori generali si antreprenori de tipografii si copy-centere.

 

9 – 10 SEPTEMBRIE. “COLANTORUL ANULUI”, un concurs de colantari auto, organizat de Algernon, la care, in prima zi de lansare, s-au inscris 16 participanti din numarul total stabilit la 30.

Concursul se adreseaza specialistilor in colantare, angajati ai atelierelor de productie publicitara sau freelancers, care vor sa isi masoare nivelul de performanta folosind foliile profesionale pentru colantare auto marca Orafol si pune in joc premii in valoare de peste 2000 de euro. Afla aici mai multe.

 

8 – 11 SEPTEMBRIE. MEGASHOPUL DE APLICATII PRINT & SIGN, sursa de inspiratie pentru advertiseri, marketeri si brand manageri. Un sector cheie in cadrul Print & Sign, Megashopul de Aplicatii se adreseaza tipografiilor si atelierelor de productie publicitara care doresc sa isi expuna aici oferta de aplicatii grafice.

Pana in acest moment, 45 de companii si-au rezervat deja stand in aceasta zona, printre care se numara: Eurobusiness Group, Neico, Grafoprint, Waldpress, Partos, LTHD Corporation, ArtPress, Antel, Viofil, Zingerlemetal, Prosinco, Stil Media, PR & Graphart, Dem Media, Fusion Design, Display Group, CIM Market.

Dedicat atat producatorilor, cat si beneficiarilor de produse din industria de print, ambalaje, etichete si semnalistica, editia din acest an a Print & Sign se va desfasura pe o suprafata de aproape 13.500 de metri patrati.

150 de companii si peste 5.000 de vizitatori sunt estimati a fi prezenti la Print & Sign 2015, cel mai mare targ de tipar si semnalistica din Europa Centrala si de Est, ce are loc in perioada 8 - 11 septembrie, in pavilioanele C1, C2, C4, C5 si C6, din Centrul Expozitional Romexpo.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related