Un om cu copywriting-ul in lobul frontal, business-ul in sange si gif-urile in buzunar intra in publicitate pentru ca era nefericit in avocatura. Dupa o doza de "Ogilvy on Advertising", isi dadea seama ca pentru asta e facut si dus a fost in advertising-ul de ani '90.
A fost copywriter, mai apoi director de creatie pe ici, pe colo (Ogilvy & Mather, DDB, TBWA), autor de carti ("Da-mi banii tai. Metoda de copywriting"), profesor (SNSPA, la Comunicare) si antreprenor in comunicare (a fondat agentia badcat_).
Intuiti bine, pe Gabriel Branescu (Head of Branding & Digital Marketing, Eikon7) l-am mai citit in IQads. Pentru pastile ale trecutului, apasati aici;desi poate nu-i chiar momentul sa ridicam batistele spre nas la unison. In schimb, daca alegeti scroll-ul, ne plimbam prin prezent si viitor cu Gabriel, care la inceputul acestui an a devenit oficial parte integranta a proiectului Eikon7, o agentie multinationala cu birouri in Dubai, Pakistan, Romania si Rwanda.