Si acum, intrerupem programul obisnuit, pentru un spot de peste Prut care incurajeaza consumul de fructe din Moldova, in cadrul unui proiect finantat de Banca Mondiala, Guvernul Suediei si Facilitatea Globala de Mediu. Reclama a fost realizata de Atelierul "Sergiu Prodan, PR si Publicitate" si aduce mai multe argumente pentru care oamenii ar trebui sa cumpere mere moldovenesti:
1. Daca nu le cumperi, te trezesti inconjurat in supermarket de o multime suparata, care detine furci si sprancene incruntate.
2. Aceasta multime e formata din oameni muncitori.
3. Nu cumperi fructe, cumperi dragoste.
4. Iar fructele sunt dulci.
5. Spotul a fost filmat cu ajutorul unor oameni adevarati, asa cum povesteste regizorul ei, Viorel Mardare pe Facebook:
"Toata lumea din acest spot este lume muncitoare si adevarata de la tara. Din cateva sate din raionul Anenii Noi si din satul Razeni. Ca Boris Cremene isi va juca impecabil rolul era clar din start.
Dar ca oamenii, ocupatia carora este munca in camp, sunt actori atat de talentati, a fost o adevarata surpriza".
Pe scurt: "Fructe din Moldova. Crescute din dragoste. Dulci"