Cele doua zile de calificari in finala Cupei Agentiilor la Gatit by Lidl le-au adus concurentilor si proba speciala Bonduelle, o proba care a testat rapiditatea si creativitatea bucatarilor amatori ai industriei. Ca s-au descurcat de minune e lucru dovedit si de premiile speciale Bonduelle, impartite echitabil intre cele 28 de agentii participante.
Am stat de vorba cu Monica Rosu (Head of Marketing and Communications – Balkans, Ukraine, Caucasus, Middle Asia) despre comunicarea Bonduelle si importanta pe care legumele ar trebui sa o aiba in alimentatia noastra zilnica, despre ce asteptari avea de la cei care au participat la proba speciala Vara Bonduelle si mesajul pe care l-a transmis concurentilor. Cine stie, poate va inspirati pentru anul viitor:
Monica in bucatarie
Gatesc din ce in ce mai rar, din cauza faptului ca nu sunt des pe acasa. Insa ma descurc atat la preparatele traditionale (ciorbe, sarmale, fripturi) cat si la cele moderne (supa crema legume, legume sotate, salate) atunci cand este nevoie :). De obicei gatesc preparate usoare, cu multe legume :) Imi place sa mananc sanatos si ma bucur de fiecare moment pe care-l petrec in bucatarie, pentru ca imi exersez creativitatea.
O patanie in bucatarie
Cu ocazia zilei unei prietene, m-am oferit sa ajut la prepararea mesei si trebuia sa stau afara, la foc, langa mielul care se invartea pe protap. Fiind atat de priceputa, m-am gandit sa pregatesc si niste frigarui de legume, uitand cu desavarsire de mielul pe care l-am lovit din greseala si a cazut in valvataia focului. Am strigat dupa ajutor, insa nu a fi putut salvat decat partial.
Strategia de comunicare Bonduelle
Bonduelle este un brand plin de culoare si de savoare. Imi place sa spun ca suntem un fel de ambasadori ai legumelor, pentru ca noi avem misiunea si mai ales placerea, atat de gustoasa, de a dezvolta cultura de a consuma legume la fiecare masa, pentru sanatate si mai ales pentru placere.
Este ceea ce le transmitem cu fiecare ocazie consumatorilor nostri: sa traiasca sanatos, sa gateasca savuros, sa manance frumos si mai ales sa fie trendy. Si suntem mereu in pas cu ei, oferindu-le idei inspirate in bucatarie. Le trezim pofta a gati preparate gustoase, atragatoare si moderne, pe baza de legume. Aducem tendintele in gatit si nutritie si ne propunem sa le transmitem consumatorilor bucuria de a manca, de a fi creativi in bucatarie tot anul si in tendinte cu deliciile culinare!
Da, alimentatia nu inseamna doar sa te hranesti, este un stil de viata. Prepararea mancarii inseamna prilej de bucurie, de socializare, de incantare a papilelor gustative si de relaxare. Si da, pot sa va spun cu cea mai mare convingere, ca ceea ce este sanatos poate fi si gustos.
Exact ca in design sau moda si in cazul preparatelor culinare putem vorbi despre trenduri. De exemplu, o tendinta a ultimilor ani este slow food, adica mancarea sanatoasa facuta acasa, in tihna, ca pe vremea bunicii. Iata cum ne intoarcem mereu la valorile care conteaza cu adevarat si care ne ghideaza in viata.
Este un curent cool caruia noi ne-am alininat. Prin produsele pe care le oferim sustinem prepararea mancarii acasa, retetele reinterpretate, inovatoare, care se gatesc si se savureaza impreuna cu prietenii si/sau familia. Ii invitam pe consumatori sa descopere gatitul ca pe o placere de a trai si de a impartasi, de a-l transforma intr-un ritual specific oamenilor moderni.
Asocierea cu evenimentul Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl
Bonduelle incurajeaza gatitul alaturi de prieteni sau familie, transformandu-l intr-un eveniment dedicat celor carora le place sa realizeze dish-uri creative. Dorim sa aducem vara in farfuriile publicitarilor, de aceea am decis sa incingem atmosfera la cea de-a III-a editie a Cupei Agentiilor la Gatit.
Le-am propus concurentilor o proba “sub presiune”, adica sa recreeze in farfurii, folosind legumele Bonduelle, colorata si delicioasa vara. Proba a durat 10 minute, asadar cu totii s-au convins cat este de usor sa pregatesti un preparat delicios cu legume Bonduelle. Un adevarat spectacol culinar, in care tigaile au“sfarait” de placere.
A fost un rasfat gastronomic de care ne vom bucura cu totii. Publicitarii ne-au surprins cu ideile lor inspirate, cu mixurile de gusturi si culori din farfurii, la fel cum ne incanta cu campaniile si vizualurile creative. A fost o combinatie perfecta intre placerea de a gati si creativitate, iar entuziasmul si pasiunea pentru bucatareala au plutit in aer.
Cum s-au descurcat publicitarii?
Publicitarii sunt extrem de creativi zi de zi, acum doar au schimbat domeniul. S-au jucat cu culorile, designul pentru a crea dish-uri atragatoare si gustoase. Ei stiu foarte bine sa integreze lucruri simple, cum ar fi legumele cu ingredientele mai indraznete pentru rezultate cu totul neasteptate. Vorbim de minti creative, nu doar de maini dibace care se pricep in ale bucatariei. Aliniati la tocatoare, cu ingredientele in fata si cu aromatul talent in suflet, si-au demonstrat creativitatea si competitivitatea si in afara biroului, in dish-uri "out of the box".
In plus, proba de 10 minute nu a fost foarte greu de dus la capat, pentru ca suntem cu totii obisnuiti cu deadline-urile scurte.
Un mesaj pe care l-a transmis publicitarilor in zilele de competitie
Puneti legume, adaugati multa pasiune, creativitate si realizati un food styling numai bun de pozat. Spuneti-ne minunata poveste a preparatului vostru, iar farfuria voastra poate fi castigatoare.
Acest articol face parte din seria editoriala Cupa Agentiilor la Gatit: endorseri.
Despre Cupa Agentiilor la Gatit
Creativii ingredientelor, ai prezentarilor culinare si suporterii lor isi gasesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit. Aducem creativii in bucatarie din 2013 si starnim industria sa se infrunte in preparate. In 2015, Cupa Agentiilor by Lidl a fost gazduita de Chef Parade Cooking School, a beneficiat de tehnologie de la Electrolux, iar preparatele au fost gatite sanatos cu Zepter. Participantii s-au jucat cu Jacobs si au degustat alta mancare de peste de la Ocean Fish, in timp ce legumele au fost rasfatate de Bonduelle. Promotionalele creative au fost asigurate de Samdam.
Deliciul vizual al evenimentului a fost asigurat de Miluta Flueras,Fotograful Tau si IVAN si Produkt.ro. Ajutor de nadejde a fost Brigada de Voluntari.
Cupa Agentiilor la Gatit este un eveniment IQads, cu solutii de la AdProduction, tiparituri creative de la Grafica si Tipar, spectacol tehnic de la Five’s si ajutoare de incredere de la Brigada de Voluntari, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Pofta buna!, La Cucina, Mixtopia si Elevate.