[Drumul spre Gatit: antreprenori] Un borcan de prajituri te asteapta in bucataria Ancai Feodor

[Drumul spre Gatit: antreprenori] Un borcan de prajituri te asteapta in bucataria Ancai Feodor

Cate prajituri incap intr-un borcan? Foarte multe, caci acest borcan este fermecat: Cookie Jar este proiectul Ancai Feodor, care s-a hotarat ca job-ul in industria de comunicare i-a ramas mic. Si l-a schimbat cu o casuta din turta dulce, ceva macarons, torturi variate si cate si mai cate, in bucataria ei incap detoate. Sotul ei a fost cel care i-a dat ghes sa porneasca proiectul, iar Anca nu-si face planuri concrete, dar crede ca peste 5 ani va fi tot inconjurata de prajituri. 

Ne-ar placea si noua sa fim in bucatarie in fiecare zi, dar asta pentru ca suntem mai mancai de fel. Noroc de Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl: ne-am invartit, timp de trei zile, printre cele mai delicioase mancaruri, iesite direct din mainile publicitarilor.

Dar haideti sa va facem pofta cu minunatiile descrise chiar de Anca:


Background

Sunt ardeleanca, nascuta in orasul Nasaud (judet Bistrita Nasaud) unde mi-am petrecut fericita, in decor idilic de dealuri, livezi si paduri primii 18 ani din viata. Am aterizat la Bucuresti o data cu facultatea (Comunicare si Relatii Publice la Universitatea din Bucuresti). Am avut marele noroc sa lucrez in domeniul comunicarii imediat dupa facultate, fara ocoluri prin alte domenii – mai intai in comunicare interna la Elmec Romania (retail) si ulterior in GlaxoSmithKline (farma) atat pe comunicare interna cat si externa.


Proiectele cu care se mandreste

Cred ca proiectul care mi-a placut cel mai mult a fost organizarea Orange Day – era ziua data de companie (GSK) pentru activitati de voluntariat. Cea mai mare satisfactie a fost cand am reusit sa transform aceasta zi dintr-o activitate obligatorie de la finalul intalnirii anuale a angajatilor in ceva cu adevarat voluntar si cu impact local. GSK avea echipe de sales in toata tara si oamenii au devenit responsabili de implementarea Orange Day la nivel local, nu mai era o actiune centralizata cu impact intr-un singur loc unde se intampla sa ne gasim pentru ca ne intalneam la conferinta anuala.


De la comunicare la borcanul cu prajituri

N-a fost deloc un salt. Mi-a placut dintotdeauna sa fac prajiuri si duceam mereu dulcuri facute de mine la birou. Cum mi se cereau mereu retete, sotul meu mi-a amintit ca suntem in era digitala si mi-a sugerat sa le pun pe un blog. In paralel, am inceput sa experimentez pe partea de decoratiuni si design de tort si am realizat ca aveam acest talent de a modela in pasta de zahar.

Cercul de doritori s-a largit tot mai mult, de la prieteni la prietenii prietenilor, la oameni complet necunoscuti asa incat am ajuns in situatia in care trebuia sa aleg intre comunicare si prajitureala. De fapt n-a fost nicio alegere de facut :), devenise foarte clar. In luarea deciziei a contribuit insa foarte mult si sprijinul lui Paul (sotul mai sus pomenit), chiar nu stiu daca aveam asa un spirit de aventura singura.


Cookie Jar

Proiectul meu actual este un atelier de cofetarie in care facem dulciuri (torturi, macarons, cupcakes, cake pops dar si o fantastica ciocolata de casa) doar la comanda pentru ca totul este foarte personalizabil. De la decoratiunile de pe tort, la compozitie pe care o pastram aproape de dulciurile facute in casa, folosind ingredient proaspete si de calitate, luam totul in calcul si facem propuneri care se potrivesc fiecarui tip de evniment.

Lucram pentru evenimente private dar si corporate sau pur si simplu aniversari in familie. Am inceput de la a lucra singura, la a o coopta pe mama mea, la a avea acum o echipa, in crestere, de 6 oameni. Fiecare saptamana vine cu provocarile ei, nu prea apucam sa ne plictisim, fie trebuie sa abordam vreun design mai neobisnuit, fie este volumul mare. O victorie personala este ca reusesc sa lucrez cateodata 22 de ore fara intrerupere si ziua urmatoare sa o iau de la capat.

Ma mana in lupta toti oamenii frumosi pe care ii cunosc si care ne acorda increderea lor pentru momentul tortului sau al deserturilor de la evenimentele lor, fie ele mari sau mici. Un feedback de la un cuplu sau un parinte absolut multumit de rezultat ajuta foarte mult la moral, in momentele grele si orele tarzii din noapte.


Lista neagra de mancaruri

Ciorba :). La dulciuri nu am nimic pe lista neagra.


Promovare

Word of mouth este si a fost cel mai eficient mod de promovare. Recomandarea cuiva care a facut tortul/a mancat prajituri de la noi si i-au placut face mai mult decat orice campanie, mai ales ca nu avem magazin, nu poti sa vii pur si simplu sa cumperi o prajitura de la noi. In afara de asta, cred ca cel mai mult am investit in campanii pe Facebook in ultima perioada.


Planuri de viitor

Uf, n-am crezut niciodata in planuri cincinale. De fel sunt o persoana creativa si foarte dezordonata, asa ca planurile foarte organizate nu prea imi stau in caracter. Nu e ca si cum acum 5 ani ma vedeam aici, n-am pornit cu alt gand pe acest drum decat sa vad unde ma duce. Si m-a dus in tot felul de locuri in care nu credeam sa ajung (in spoturi TV sau gatind in bucataria de la Palatul Elisabeta). Oricum chiar cred ca asta e ceea ce trebuie sa fac, pentru ca imi place foarte mult, asa ca probabil peste 5 ani voi face acelasi lucru, poate doar la un alt nivel.

Acest articol face parte din seria editoriala Cupa Agentiilor la Gatit: antreprenori. 

 

Despre Cupa Agentiilor la Gatit

Creativii ingredientelor, ai prezentarilor culinare si suporterii lor isi gasesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit. Aducem creativii in bucatarie din 2013 si starnim industria sa se infrunte in preparate. In 2015, Cupa Agentiilor by Lidl e gazduita de Chef Parade Cooking School, beneficiaza de tehnologie de la Electrolux, iar preparatele vor fi gatite sanatos cu Zepter. Participantii se vor juca cu Jacobs si vor degusta alta mancare de peste de la Ocean Fish, in timp ce legumele vor fi rasfatate de Bonduelle. Promotionalele creative sunt asigurate de Samdam. 

Cupa Agentiilor la Gatit este un eveniment IQads, cu solutii de la AdProduction, tiparituri creative de la Grafica si Tipar, spectacol tehnic de la Five’s si ajutoare de incredere de la Brigada de Voluntari, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Pofta buna!, La Cucina, Mixtopia si Elevate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related