[Drumul spre Gatit: echipele] Tocanitii toaca totul marunt. La Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl

[Drumul spre Gatit: echipele] Tocanitii toaca totul marunt. La Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl

Fierbem mai ceva ca-ntr-o zi de vara: cateva ore ne mai despart Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl, gazduita de Chef Parade Cooking School. Tocanitii de la Promocrat se pregatesc si ei intens si nu vor in ruptul capului sa divulge ce ingredient secret si-au ales ca sa dea pe spate juratii. Noi le stim secretul, dar nu va spunem, ci va asteptam maine, pe 16 si 17 la Cupa, sa vedeti singuri.

Pana una alta, hai sa vedem ce au de zis mai jos. Mai in gluma, mai in serios, credem ca vor fi foarte surprinsi atunci cand vor castiga un premiu. Wink, wink, avem pentru toata lumea cate unul, dar sa nu mai spuneti nimanui.

 

Saga formarii echipei

Era o dimineata calda de vara, spre sfarsitul programului in agentie. Foamea acumulata dupa o noapte de munca intensa ne-a condus spre cel mai apropiat chiosc de mancare rapida, deschis non-stop.

Fiecare dintre noi si-a comandat un Big hamburger si fix atunci cand pofta noastra atingea cote care ar fi inghitit orice zbura, ghici ce: ”Ne pare rau. Servim decat micul dejun”.

In acel moment, am stiut: Ne vom face singuri de mancare si o vom face ca o echipa. Inca nu stim care dintre noi va gati. Suntem in probe. Probabil cei care vor fi supravietuit la momentul competitiei.

 

Numele echipei

Ideea ne-a venit prin e-mail. Am facut brainstorming-ul intr-o stare extrema de foame si tot ce a iesit a fost ”Mrr Mrrr Mrr Mrrr”. Doar copy-ul nostru a reusit sa traduca si ne-a scris un e-mail fara continut, cu subiectul ”Sunteti tocaniti!”

Logo-ul echipei: care e ideea din spate? Ce v-ati dori sa spuna despre voi si cum o sa arate?

Am tintit spre o identitate vizuala care sa exprime atat personalitatea fiecarui membru al echipei, cat si viziunea comuna a agentiei.

Asa ca, dupa o iesire de noapte la shaorma, am folosit, pe rand, acelasi servetel ca sa ne stergem cu totii pe maini. Forma imprimata de multitudinea de sosuri colorate a devenit o reprezentare vie si remarcabila a brand-ului Tocanitii.

 

Experienta intr-ale gatitului

Cum un publicitar poate capata experienta uitandu-se la reclame, atunci putem spune ca si noi avem experienta la gatit pentru ca mancam in fiecare zi.

Din experienta de pana acum, ne pricepem cel mai bine la burgeri fericiti, pui Kentuckian si pizza din coliba. Desigur, ne pricepem si la preparate traditionale, cum ar fi shaorma din sud-estul Bucurestiului.

 

O intamplare dezastruoasa in bucatarie

Nu deschide niciodata frigiderul daca nu esti pregatit pentru ce ar putea fi inauntru.

 

Ce are publicitatea de invatat de la gatitul in echipa? 

a.      Totul trece prin stomac.
b.      Nu lasa pe maine ce poti manca/face azi.
c.      Daca nu esti atent, te arzi.
d.      Bugetul face diferenta intre pate de porc si foie gras.
e.      Daca arata bine, atunci e bun de mancat.

 

Un mesaj dedicat:

Adversarilor: v-am pregatit ceva special (cu ingredient secret)
Juriului: v-am pregatit ceva special (cu antidot secret)

 

Un moment de temut si unul super-asteptat

Ne temem ca s-ar putea sa ne iasa.

 

Despre Cupa Agentiilor la Gatit

Creativii ingredientelor, ai prezentarilor culinare si suporterii lor isi gasesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit. Aducem creativii in bucatarie din 2013 si starnim industria sa se infrunte in preparate. In 2015, Cupa Agentiilor by Lidl e gazduita de Chef Parade Cooking School, beneficiaza de tehnologie de la Electrolux, iar preparatele vor fi gatite sanatos cu Zepter. Participantii se vor juca cu Jacobs si vor degusta alta mancare de peste de la Ocean Fish, in timp ce legumele vor fi rasfatate de Bonduelle. Promotionalele creative sunt asigurate de Samdam.

Cupa Agentiilor la Gatit este un eveniment IQads, cu solutii de la AdProduction, tiparituri creative de la Grafica si Tipar, spectacol tehnic de la Five’s si ajutoare de incredere de la Brigada de Voluntari, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Pofta buna!, La Cucina, Mixtopia si Elevate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related