Camera din Fata este acel loc cu dichis ce cuprinde ceainarie, cafenea si magazin cu vanzare directa sau online, un loc in care timpul parca s-a oprit in loc, iar gustul cafelei de dimineata te insoteste pana la pranz, amintirile copilariei sunt readuse la viata, iar produsele de aici nu au fost afectate de nici un compromis.
Craft Interactive, agentia responsabila cu toata strategia de marketing al Cafenelei/Ceainariei, a dezvoltat varianta mobila a magazinului online al Camerei din Fata.
Chiar de la lansarea site-ului, agentia Craft Interactive a inceput sa monitorizeze comportamenul consumatorilor in zona de magazin online, cum se cumpara cafea, ceai, care sunt cele mai apreciate produse, de pe ce dispozitive se obtin comenzi online, s.a.m.d. Analizele de piata pentru consumul ridicat al online-ului din Romania, cresterea vanzarilor online al magazinului, concomitent cu Mobilegeddon-ul Google-ului din Aprilie 2015, i-au determinat sa ia decizia adaptarii site-ului Camera Din Fata la noua tehnologie digitala de responsive design (scalabilitate pe toate dispozitivele mobile, tableta sau smartphone-uri), imediat ce au identificat prima comanda facuta de pe telefonul mobil.
“Pentru dezvoltarea responsive design-ului, pe langa aspectul placut, ergonomia in utilizare si respectarea identitatii business-ului am avut niste ‚challenge-uri’: sa pilotam tipologia business-ului in smartphone-urile consumatorilor, alegerea tipului de macinare la cafea, usurinta in gasirea celor peste 150 de ceaiuri, alegerea cantitatii produsului cumparat si maxim 3 apasari pe ecranul telefonului mobil sau tabletei, pana la finalizarea comenzii.
Pe langa partea tehnica, cred ca am reusit un mix inedit intre nostalgia pe care brandul o foloseste in comunicare, Mamaie - personajul mistic din spatele povestii si modernizarea digitala actuala, deci, cu putin umor, putem spune ca e prima Mamaie‚ responsive design’ din lume :). Un alt aspect, care mie mi se pare extrem de important la nivel de business, e ca am gasit mixul perfect intre scalabilitatea dispozitivelor mobile si cea mai moderna tehnologie web actuala - site-ul se comporta exact la fel ca o aplicatie mobile fara sa fie nativ dezvoltata, deci avem alternativa ideala, ieftina, la aplicatiile actuale de mobile care sunt costisitoare.
Sunteti invitati, asadar, sa utilizati dispozitivele mobile si sa cumparati, probabil cele mai bune ceaiuri si cafele din Romania, de pe, probabil, cel mai inteligent responsive design romanesc din domeniu, pe www.cameradinfata.ro!
Astfel, indiferent ca fanii si clientii brandului vor sa cumpere ceai, cafea sau accesorii din magazinul online, sau ca vor sa citeasca povestile de pe blogul Camerei, o pot face acum oriunde ar fi ei, la birou, la job, sau in concediu.”
Liviu Florescu - manager Craft Interactive.
Echipa implicata in proiect:
Din partea clientului: Paul Licsor, Catalin Grigoras
Din partea agentiei: Liviu Florescu, Lucian Campan