Raluca Macovei (PR & Marketing coordinator, Samdam) nu este la prima editie a Cupei Agentiilor la Gatit: anul trecut facea parte din echipa Tasty Gifts, castigand locul IV cu un delicios desert cu nuci pecan.
Anul acesta, Samdam vine la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl cu o provocare pentru cele 28 de echipe inscrise in cea mai creativa competitie culinara a industriei. Nu va spunem despre ce e vorba, puteti sa vedeti si singuri pe 15, 16 si 17 iulie la Chef Parade.
Dar pana una - alta, s-o ascultam pe Raluca: are de povestit cate ceva despre bucatarit, evolutia Samdam pe piata de materiale promotionale si un mesaj pentru publicitarii inscrisi in competitia noastra:
Raluca in bucatarie
Aloc multe seri si weekend-uri gatitului, in special de cand am devenit mama, acum aproximativ 12 ani. Sunt o moldoveanca convinsa asa ca m-am specializat in mancare traditionala romaneasca, insa imi place sa experimentez periodic retete noi, iar fructele de mare sunt favoritele mele.
O patanie in bucatarie
Povestea mea in bucatarie chiar a inceput dezastruos, destul de timpuriu, pe la 7 ani, cand am reusit sa dau foc bucatariei pentru o portie de cartofi prajiti. Acest lucru m-a tinut destul de departe pana cand nu am mai avut incotro si a trebuit sa imi inving teama, ca mai apoi gatitul sa devina o pasiune.
Evolutia Samdam
In ultimii ani piata articolelor promotionale in Romania a evoluat mult, accentul fiind pe inovatie si designul produselor.
Dezvoltam continuu portofoliu de articole promotionale, participand constant la targuri de profil din Europa si Asia, de unde ne inspiram si propunem clientilor nostri si "altceva" decat e obisnuita piata din domeniu.
Ce ne aduce Samdam la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl
Am ales pentru acest eveniment un brand care pune accent pe designul articolelor ce se folosesc in bucatarie si nu numai, intrucat se potriveste cu profilul creativ al participantilor.
Asocierea cu evenimentul
Participarea de anul trecut in calitate de bucatari ne-a facut o reala placere, ne-am redescoperit aceste calitati de "chefi" ce zac in fiecare dintre noi. Un motiv de distractie si interactiune cu oameni care sunt deschisi la noi provocari.
Asteptari de la eveniment si de la concurenti
De la eveniment - multa voie buna. Cat despre publicitari, cred ca se vor descurca mai mult decat bine, vom trai adevarate experiente culinare, demne de trecut in retetarul propriu.
Un mesaj pentru publicitarii de la Cupa Agentiilor de Gatit by Lidl
Sa fie creativi, povestea preparatului conteaza la fel de mult ca si gustul!
Acest articol face parte din seria editoriala Cupa Agentiilor la Gatit: endorseri.
Despre Cupa Agentiilor la Gatit
Creativii ingredientelor, ai prezentarilor culinare si suporterii lor isi gasesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit. Aducem creativii in bucatarie din 2013 si starnim industria sa se infrunte in preparate. In 2015, Cupa Agentiilor by Lidl e gazduita de Chef Parade Cooking School, beneficiaza de tehnologie de la Electrolux, iar preparatele vor fi gatite sanatos cu Zepter. Participantii se vor juca cu Jacobs si vor degusta alta mancare de peste de la Ocean Fish, in timp ce legumele vor fi rasfatate de Bonduelle. Promotionalele creative sunt asigurate de Samdam.
Cupa Agentiilor la Gatit este un eveniment IQads, cu solutii de la AdProduction, tiparituri creative de la Grafica si Tipar, spectacol tehnic de la Five’s si ajutoare de incredere de la Brigada de Voluntari, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Pofta buna!, La Cucina, Mixtopia si Elevate.