Kaleidoscope Proximity lanseaza Taskbar, un talent-hub dedicat freelancerilor in cautare de noi provocari

Kaleidoscope Proximity lanseaza Taskbar, un talent-hub dedicat freelancerilor in cautare de noi provocari

Kaleidoscope Proximity, parte din grupul BBDO Romania, pune bazele propriei retele de colaboratori freelance prin proiectul Taskbar

Indiferent ca ne raportam la industria locala sau la colegii de peste hotare, angrenarea unor resurse din afara agentiei in dezvoltarea proiectelor punctuale a devenit o practica de piata din ce in ce mai des intalnita. Pentru o agentie de digital, motivele din spatele acestui comportament sunt evidente.

Cand un proiect de anvergura solicita la maximum departamentele interne, singura solutie viabila este sa apelezi la serviciile unor colaboratori externi. Cand proiectele pot intra in stand-by sau cand orele zilei pur si simplu nu mai sunt suficiente, este crucial sa poti accesa serviciile unor colaboratori abili si de incredere.

Rolul principal al platformei initiate de Kaleidoscope Proximity este simplificarea si accelerarea procesului de recrutare. Folosind Taskbar, potentialii colaboratori vor putea aplica pentru proiecte si task-uri disponibile segmentelor lor de activitate.

Dupa completarea formuralului de inscriere, candidatii care demonstreaza potential trec direct la proba interviului, ultima etapa inainte de recrutare.

Dar Taskbar nu este doar o interfata user-friendly dedicata freelancerilor. Folosirea acestei metode de recrutare asigura conservarea uneia dintre cele mai importante resurse ale unei agentii: timpul.

In faza incipenta, Taskbar va acoperi doar segmentul de Development, primele pozitii disponibile fiind pentru Back-end si Web Developers. Insa acesta este doar inceputul. Perspectivele de viitor ale proiectului includ extinderea colaborarii si in alte domenii – Client Service, Art/Design, Copywriting, Mobile, UX & more. Pentru candidatii care dovedesc consistenta, consecventa si continuitate va exista inclusiv oportunitatea incheierii unor angajamente pe termen lung.

Un factor diferentiator pentru Taskbar il reprezinta, de asemenea, numarul si anvergura brandurilor prezente in portofoliul Kaleidoscope Proximity. Userii Taskbar vor avea posibilitatea sa lucreze pe proiecte inaintate de clienti precum Mercedes-Benz, Pepsi, Mountain Dew, Lay’s, Rockstar Energy Drink, Timisoreana, Ciucas, Stejar, Maggi, Doritos, Bayer, Wienerberger si multi altii.

Pasiune pentru mediul digital, creativitate, atentie pentru detalii, adaptabilitate. Acestea sunt calitatile pe care fiecare potential colaborator va trebui sa le intruneasca.

Printre atuurile pragmatice care pot plasa un candidat mai sus pe lista de evaluare se numara: un portofoliu solid de proiecte, experienta anterioara in colaborarea cu agentii de publicitate, cunostinte avansate de limba engleza, aptitudini bune de alocare si estimare a timpului de lucru.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related