Semidei, Ralucai, lui Sebastian si lui George le prieste viata de freelancer: printre proiectele lor se mai strecoara, din cand in cand, si ceva timp pentru bucatareala amatoare. Si, ca sa ne demonstreze ca sunt creativi in toate, si-au dat mana cu mana si au pornit in saga reabilitarii unui ingredient napastuit, la Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl. O sa aflati si singuri despre ce planta este vorba, in cele ce urmeaza.
Daca aruncati un ochi si mai departe, o sa aflati ca echipa The Freesome este ba cand foarte increzatoare, ba cand un pic tematoare. Totul se regleaza la aparitia pozei cu cei patru - Semida Duriga, Sebastian Olar, Raluca Bararu si George Lupeanu - o sa vedeti legenda din josul ei si o sa va convingeti singuri.
Daca va bate gandul sa va masurati fortele creative cu ei, aflati ca va mai puteti forma o echipa si inscrie in competitie pana pe 3 iulie.
Saga formarii echipei
Offf, iarasi intrebari despre paternitatea ideii si maternitatea muncii de convingere! :) Important e ca s-a intamplat sa ne gasim si iata-ne intr-o echipa unita pe noi, aceste suflete creative si fara de agentii. Formula finala si echilibrata demografic in care o sa ne vedeti este: S(emida).Duriga + S(ebastian).Olar + R(aluca).Bararu + G(eorge) Lupeanu = The Freesome
Numele echipei
Pai nu suntem noi free-lancers, free-spirits, free-falling? Iar un gang-bang de gospodine freelancers se cheama Freesome.
Logo-ul echipei
Nimeni nu ne poate obliga sa dezvaluim ingredientele logoului. Inca. Dar o sa arate absolut world class-kickass-awesome la fel ca orice opera de-a Ralucai Bararu.
Reabilitarea ingredientului secret ales
Usturoiul? Pentru ca toata lumea il dispretuieste, nimeni nu vrea sa auda de el, nimeni nu l-a mancat, nimanui nu-i miroase gura... Usturoiul e ca un brief prost sau indezirabil. E nevoie de niste creativi meseriasi ca sa demonstreze ca se poate scoate ceva genial din el. In plus, ne-am gandit ca juriul este obligat sa guste din toate gatelile noastre si in contextul asta ni s-a parut amuzant sa alegem usturoiul :D
Experienta intr-ale gatitului
O experienta din ce in ce mai vasta si respectabila. Mai ales de cand suntem freelanceri am reusit chiar sa vedem cel putin o data pe zi cum arata o bucatarie. Nu e deloc ca-n reclame unde toate gospodinele au bucatarii premium, scumpe si supercurate. In viata reala bucatariile nu stralucesc si nici noi nu reusim sa zambim ca injectatii cu compot de cate ori gatim sau curatam mizeria de dupa.
Dar, ca sa raspundem sloganistic / cliseistic la intrebarea legata de CV-ul nostru culinar, zicem atat: Nu experienta face diferenta! Continuarea era ceva cu o gaina batrana, cel putin un morcov tanar si mult ustuROI (scris asa ca sa inteleaga si marketerii)...
O intamplare dezastruoasa in bucatarie
Am auzit ca nu e bine sa faci branding, pozitionari sau reclame la scutece in bucatarie... E posibil sa fie valabil doar daca e aragazul deschis, nu stim. In rest, orice e posibil. Salatele si ghiveciurile par sa fie des intalnite in prezentari, deci se poate spune ca creste apetitul clientilor si consumatorilor pentru lucruri facute in bucatarie sau pe genunchi de gospodine.
Ce are publicitatea de invatat de la gatitul in echipa
Daca am fi publicitari, v-ati da seama, fiindca am fi foarte tristi. Dar asa, noroc ca suntem doar niste creativi! Iar creativitatea e creativitate, indiferent ca o faci cu pixul, pixelul sau tigaia.
Mesaje pentru adversari si jurati
Dragelor si dragilor, orice s-ar intampla, nu e bine sa aruncati manusa. S-ar putea sa va ardeti si sa faceti buba.
Membrilor juriului, din pacate, orice le-am spune, adevarul e ca n-o sa fie niciodata pregatiti pentru gateala noastra. E foarte posibil ca nici noi insine sa nu fim cu adevarat pregatiti pentru gateala noastra.
Momente asteptate, momente temute
Momentul pe care-l asteptam cu bucurie este ora mesei cand, odata cu venirea catering-ului, o sa mancam si noi ceva bun. Evident ca o sa ne mai bucuram si unii de altii sau unii impotriva altora, dupa caz. Dar bucurie o sa fie! Lucrul de care ne temem cel mai tare este sa nu patim ceva la degetele (in ordinea importantei): aratatoare (ce-am fi noi ca romani daca nu i-am putea arata pe altii cu degetul!?), opozabile (diferentiatorul nostru fata de animale) si expresive (the middle finger vorbeste atat de elocvent uneori in locul nostru). Toate aceste degete ne sunt indispensabile in cariera. Fie ea si de freelanceri.
Bonus: o poza cu voi in bucatarie (care nu-i, de fapt, in bucatarie)
Explicatia-i asa: Semida cauta "o reteta", George arata spre Seba sa zica el ceva. Pe poza lui Seba scrie "sugestie de prezentare", iar Raluca pare foarte curioasa si mirata de ce va iesi
Despre Cupa Agentiilor la Gatit
Creativii ingredientelor, ai prezentarilor culinare si suporterii lor isi gasesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit. Aducem creativii in bucatarie din 2013 si starnim industria sa se infrunte in preparate. In 2015, Cupa Agentiilor by Lidl e gazduita de Chef Parade Cooking School, beneficiaza de tehnologie de la Electrolux, iar preparatele vor fi gatite sanatos cu Zepter. Participantii se vor juca cu Jacobs, in timp ce legumele vor fi rasfatate de Bonduelle, cu promotionale creative de la Samdam.
Cupa Agentiilor la Gatit este un eveniment IQads, cu solutii de la AdProduction, tiparituri creative de la Grafica si Tipar, spectacol tehnic de la Five’s si ajutoare de incredere de la Brigada de Voluntari, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Pofta buna!, La Cucina, Mixtopia si Elevate.