Cum se putea crea o legatura stransa intre pasageri si experienta ZOE de Ziua Mediului?
Ei bine, nu foarte greu. Secretul este deschiderea catre noile trenduri si dorinta de a oferi consumatorului o experienta unica. In jurul conceptului de „free ride”, parteneriatul cu Uber a fost esential pentru o experienta completa.
Elementul-surpriza a constat intr-o farsa la radio, in care VJ Matei Oprina de la Gold FM le-a oferit pasagerilor un moment centrat pe Ziua Mediului. Acestia au fost alesi pentru premiul fictiv „Eroul National al Mediului”, primind si o diploma ecologica.
Pe 5 si 6 iunie, introducand codul UBERZOE2015 in aplicatie, pasagerii au putut deschide optiunea ZOE ca sa comande o masina si sa primeasca o cursa gratuita in Bucuresti, in intervalul orar 11:00-17:00.
Cu o camera, un sofer Uber dedicat si recuzita minima, am reusit sa surprindem reactii deosebite in Renault ZOE, o masina 100% electrica, imposibil sa fie ignorata!
"100% electric, ZOE este un reprezentant remarcabil al noii mobilitati electrice, perfect adaptat ritmului alert al vietii citadine. Si, deopotriva, cel mai bun prieten al mediului, asa incat parteneriatul cu UBER a pus la un loc cele doua caracteristici definitorii ale modelului. Iar rezultatul acestei actiuni demonstreaza ca ZOE ofera experiente placute si inedite, dincolo de orice asteptare." Ionut Gheorghe (Director de Marketing Renault Romania)
Publicis Romania a pus la cale experienta prin:
Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Dan Frinculescu – Group Creative Director, Miruna Macri – Art Director, Mihnea Gheorghita – Copywriter, Catalin Albu – Client Service Director, Clarisa Rosu – Account Director, Calin Buzea – Head of digital, Elis Iaia – Senior Digital Planner, Ciprian Frunzeanu – Digital Art Director, Alexandra Stoica – Digital Account Manager, Miruna Sandulescu – Events Account Director, Bogdan Voina – Events Account Manager