Laurentiu Dumitrescu: Daca lucrezi pentru un brand, vei intelege din Ghidul de Pitch de ce invitarea a "numai" 3-5 agentii va eficientiza intreg procesul pentru tine

Laurentiu Dumitrescu: Daca lucrezi pentru un brand, vei intelege din Ghidul de Pitch de ce invitarea a "numai" 3-5 agentii va eficientiza intreg procesul pentru tine

Ieri a fost lansat Ghidul de Pitch elaborat de UAPR si al lui set de bune practici recomandate in colaborarea dintre clienti si agentii. Inregistram pe IQads si SMARK reactiile agentiilor si clientilor cu referire la precizarile Ghidului si asteptarile privind efectele acestuia pe viitor.

Laurentiu Dumitrescu (Managing Director, Digital Star):


Daca lucrezi pentru un brand, Ghidul de pitch te va ajuta sa iti raspunzi la intrebarea "Cate agentii ar trebui sa invit la pitch pentru a obtine rezultate maxime din acest proces?".

Un pitch reprezinta un efort considerabil pentru ambele parti, clienti si agentii. Vei intelege din Ghidul de Pitch de ce invitarea a "numai" 3-5 agentii va eficientiza acest proces pentru tine.


Nementionarea bugetului in brieful de pitch va ridica nivelul creativitatii din prezentarile agentiilor? 

Ghidul de pitch te va ajuta sa intelegi rapid daca e in avantajul tau sa mentionezi sau nu bugetul in brie-ul pe care il trimiti catre agentii. Mentionarea bugetului va "calibra" executiile propuse de agentii la nivelul real al asteptarilor si posibilitatilor brand-ului pentru care lucrezi.


Ar trebui sa ai intalniri de intrebari si raspunsuri cu fiecare agentie in parte sau vei trimite raspunsurile "transparent pentru toate agentiile"?

Ghidul de pitch te ajuta sa intelegi de ce trimiterea raspunsurilor "transparent pentru toate agentiile" va creste riscul de a primi idei care nu sunt "pe brief". Agentiile stiu ca intrebarile bune pot dezvalui o directie strategica.

Acesta este motivul pentru care, atunci cand procesul de intrebari si raspunsuri este "transparent", multe agentii prefera sa lucreze fara a pune intrebari care ar putea clarifica o directie strategica.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related