Campania "The RGB News" ("Doneaza Rosu pentru Romania") - creata de Geometry Global Bucharest pentru Observator / Antena 1 - a obtinut in total un premiu Gold, un Bronze si doua Silver in cadrul celui mai recunoscut festival international de creativitate - Cannes Lions. Geometry Global Bucharest este prima agentie din Romania care urca pe scena de la Cannes in acest an.
Nu mai putin de patru medalii si o nominalizare au fost acordate agentiei Geometry Global Bucharest la Cannes Lions pentru campania "The RGB News".
Mircea Pascu (Managing Director Geometry Global Bucharest) despre premii: "Faptul ca am urcat pe scena Cannes Lions inseamna mult mai mult decat inca un premiu castigat. Sunt foarte mandru de rezultatele echipei Geometry Global Bucharest, o agentie formata din oameni care stiu sa gaseasca aurul in fiecare brief."
Mihai Fetcu (Creative Director Geometry Global Bucharest) despre campania premiata: "Dincolo de rezultate, campania "The RGB News" are la baza o idee puternica ce a inspirat schimbari de comportament, iar acest lucru este recunoscut din plin in aceasta saptamana la Cannes."
Premiile castigate sunt:
- Gold - categoria PR - subcategoria Media, Arts & Entertainment;
- Silver - categoria Media - subcategoria Best Use of Screens;
- Silver - categoria Promo&Activation - subcategoria Use of Broadcast in a Promotional Campaign category;
- Bronze - categoria Media - subcategoria Public Health&Safety&Public Awareness Messages;
De asemenea, Campania "The RGB News" a primit si o nominalizare duminica seara in cadrul galei Health Lions.