De la blogger la Social Media Manager si inapoi la bloggeri. Elena Ciric (Social Media Manager WEBSTYLER) are blog din 2009, iar asta o ajuta, in prezent, in intelegerea acestei comunitati. Cand alege bloggerii pentru anumite campanii, analizeaza nu doar continutul, dar si tone of voice si relevanta publicului.
In primul rand, citim ce scriu bloggerii. Ii urmarim cu atentie, incercam sa le intelegem afinitatile, interesele, pasiunile. Centralizam informatii relevante despre ei, care ne ajuta sa fim proactivi sau sa avem reactii real-time.
Nu lucram cu ei in proiecte de tipul one-and-done, ci avem un parteneriat continuu prin care incercam sa fim relevanti atat pentru ei, pentru publicul lor, cat si pentru brandurile din portofoliul nostru. A construi relatii cu influenceri relevanti in online face parte din strategia WEBSTYLER de social media.
Comentarii
Am fost contactata de persoane care mi-au facut oferte de colaborare nedemne de luat in seama. Adica mi-au oferit 10-20, maxim 50 de lei pentru un articol, dar au avut niste cerinte inacceptabile. Au oferit pret de nimic, pret de Romania, pentru cerinte de occident. Plus ca mi se cerea sa bag" n" fraze in articol, multe fraze aiurae si multe linkuri, care faceau articolul praf. Am refuzat.
In articolul asta, vad enorm de multe englezisme, termeni care fac greu de inteles ce spune autoarea.
Oameni buni, foarte putini oameni inteleg astfel de termeni, nu sunt doar eu batuta-n cap si baba limitata.
Daca vreti ca o campanie sa aiba succes, lasati bloggerii sa scrie cum si ce simt, puneti pret pe creativitate. Lasati bloggerii sa scrie romaneste, daca vreti sa va adresati publicului roman si vreti sa aveti succes.
Eu cand vad articole scrise cu atat de multe englezisme, nu le citesc. Ce rost are sa-mi chinui neuronii? E o chineza pentru mine.
La fel ca mine sunt enorm de multi.
E doar parerea mea, sincera, fara perieri.