In luna copiilor, Scandia Food si Lowe lanseaza o noua campanie de imagine, de data aceasta pentru Pate Bucegi Junior, gandit special pentru cei mici.
Astfel, singurul produs din categoria sa care nu contine E-uri, are un continut scazut de grasimi (3.7%) si sare (0.8%), va fi vedeta unui spot TV de 15 secunde. Spotul va fi difuzat timp de o luna, in perioada 17 iunie – 17 iulie, pe canale TV dedicate copiilor.
"Pate Bucegi Junior este un brand foarte iubit, in special de mamele care vor sa asigure o alimentatie echilibrata copiilor lor. De altfel, acesta este primul pate dedicat exclusiv celor mici, un produs care doreste sa le hraneasca si curiozitatea, prin ambalajul special ce contine puzzle-uri creative dezvoltate in colaborare cu Disney.
Astfel, in campania TV dedicata Pate Bucegi Junior, Lowe au scos in evidenta exact aceasta combinatie deosebita de calitati care face din produs o gustare pe pofta copiilor" a declarat Alexandra Bucur, (Marketing Director, Scandia Food).
Doua din cele mai importante preocupari zilnice ale mamelor sunt legate de modalitatea prin care le pot oferi celor mici o gustare delicioasa si cum pot alunga plictiseala in timpul meselor. Raspunsul acestor probleme este oferit de campania de imagine realizata de echipa Lowe pentru Pate Bucegi Junior, aceasta fiind si primul an in care brand-ul are parte de promovare prin intermediul unui spot TV.
"Stim cu totii ca atunci cand ai copii vrei sa le oferi tot ce e mai bun, dar nivelul de plictiseala de la masa e direct proportional cu sansa ca micutul sa lase gustarea in farfurie. Pate Bucegi Junior alunga si foamea si plictiseala – totul fara E-uri si conservanti, iar acesta este punctul central al campaniei TV, prin care transmitem mamelor ca produsul este o gutare portivita pentru copii." a declarat Vasile Alboiu (Chief Creative Officer).
Vasile Alboiu (Chief Creative Officer)
In cadrul acestui proiect, Scandia Food este reprezentata de Alexandra Bucur, (Marketing Director) si Ana Burloiu (Brand Manager), iar echipa Lowe care a dezvoltat spotul TV este formata din Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Andrei Munteanu (Senior Copywriter), Alina Balan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Manager) si Ilinca Nanoveanu (A/V Specialist).