Al doilea calup de shortlist-uri la Cannes Lions 2015: Creative Effectiveness, Media, PR si Outdoor

Al doilea calup de shortlist-uri la Cannes Lions 2015: Creative Effectiveness, Media, PR si Outdoor
circulocreativo.org

Dupa ce ieri s-au anuntat shortlist-urile pentru categoriile Direct, Press, Mobile, Innovation si Promo & Activation, pe care am regasit cinci campanii romanesti, astazi au fost facute publice listele scurte pentru categoriile Media, PR, Outdoor si Creative Effectiveness din competitia principala de la Cannes Lions 2015, festival desfasurat in perioada 21-27 iunie.

Vorbim, de data asta, despre sapte campanii romanesti shortlistate la trei din cele patru categorii anuntate azi - Media, PR si Creative Effectiveness.

 

Geometry Global - "Doneaza Rosu pentru Romania" pentru Observator /Antena Group se afla pe shortlist-urile categoriilor Media (cu doua nominalizari, la subcategoriile Use of Screens si Public Health, Safety & Public Awareness Messages) si PR (Media, Arts & Entertainment).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related