Tantarii lui Coliban, ad-ul zilei pe Adweek

Tantarii lui Coliban, ad-ul zilei pe Adweek

"It's great to be Ad of the Day on adweek.com !", isi anunta Mihai Coliban bucuria pe Facebook.

"Ideea s-a nascut acum un an si jumatate si in sfarsit a prins viata", spune publicitarul roman, fost director creativ BBDO Moscova si in prezent Creative Director Proximity Rusia, parte din reteaua Proximity – BBDO Worldwide & Omnicom Group.

Dar despre ce tantari vorbim? Despre unii omorati artistic, coborati parca din cosmarurile lui Kafka. Un fel de portrete sangeroase care promoveaza Glorix, un spray impotriva tantarilor. "Portrete sangeroase" este chiar numele unei expozitii sponsorizate de Glorix, si ale carei lucrari sunt realizate din sangele tantarilor omorati.

Campania Glorix mai are un twist: sangele salvat de la mesele tantaresti poate fi donat.


Cei de la Adweek au fost atat de incantati de idee incat vor si tricouri cu portretele realizate din sangele tantarilor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related